۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۳۰۲۶۲
رئيس پليس آگاهي چهارمحال و بختياري خبر داد:

انهدام باند سارقان منزل در شهركرد

رئيس پليس آگاهي چهارمحال و بختیاری گفت: درپي افزايش سرقت منزل در سطح شهركرد و ايجاد جو رواني نامناسب بين مالباختگان، مراتب در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت و باند سارقان منزل با 16 فقره سرقت منزل منهدم شد.
انهدام باند سارقان منزل در شهركرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين، سرهنگ محمدرضا محمدي‌‌مقدم در تشريح اين خبر بيان كرد: درپي افزايش سرقت منزل در سطح شهركرد و ايجاد جو رواني نامناسب بين مالباختگان، مراتب در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.

وي گفت: با بررسي شيوه و شگردهاي وقوع سرقت‌ها، مصاحبه و بازجويي شاكيان و با انجام اقدامات پليسي و چندين نوبت تعقيب و مراقبت نامحسوس و همچنين با استفاده از منابع اطلاعاتي در نهايت يكي از متهمين سابقه دار  شناسايي و دستگير شد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان ادامه داد: در ابتداي تحقيقات و اخذ سوابق کيفري مشخص شد وي از سارقان حرفه اي و سابقه دار است، لذا تيم پي‌جويي پرونده دامنه تحقيقات را گسترش داد و با انجام بررسي فني و پليسي و تلاش شبانه‌روزي و تنگ‌تر شدن عرصه، متهم در نهايت لب به اعتراف گشود.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: متهم به 16 فقره سرقت منزل در شهركرد با همدستي شخصي ديگر با هويت معلوم اعتراف كرد که در ادامه تحقيقات با راهنمايي متهم محل سکونت هم‌دست وي شناسايي و طي هماهنگي قضائي در يک عمليات منسجم و ضربتي دستگير و جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد.

سرهنگ محمدي‌مقدم ادامه داد: متهم ديگر در انجام تحقيقات منکر هرگونه سرقت شد اما با مواجهه حضوري با متهم اول و ارائه دلائل و شواهد غيرقابل انکار، به انجام سرقت‌هاي منزل باهمكاري ديگر همدستش اعتراف کرد.

وي خاطرنشان كرد: با راهنمايي متهمان محل‌هاي سرقت بازسازي و مالباختگان شناسايي شدند كه تلاش در جهت دستگيري مالخر اموال مسروقه نيز کماکان ادامه دارد.


انتهاي پيام1026ج/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۴:۳۰

9 Feb 2020