۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۲۷۶۶۲
قابل توجه نمايندگان راه يافته به مجلس:

نماينده 4 ساله نباشيد

نمایندگان به گونه ای عمل کنند که مردم بدون شک و تردید در دوره‌های بعد هم به ایشان اعتماد کنند.
نماينده 4 ساله نباشيد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کیار بیدار، انتخابات در کشور جمهوري اسلامي ايران يکي از مهم‌ترين و تاثيرگذارترين اتفاقاتي است که پس از برگزاري هر دوره چه در زمينه انتخاب نمايندگان مجلس، چه در خصوص انتخاب رئيس جمهور و چه در راستاي خبرگان يا اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا شاهد تفييرات شگرف سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي در سطوح و لايه‌هاي محتلف هستيم.

با برگزاري هر انتخابات که مردم با اميد تغيير و اصلاح و بهبود شرايط در آن حاضر مي‌شوند انتظار مي‌رود در درجه اول مصلحت کشور و در مراتب بعدي انتظارات بر حق مردم مورد توجه قرار گيرد و در اين راستا مردم پس از انتخاب گزينه مورد نظر خود و براي حصول نتايج مورد نظر فرصت کافي را در اختيار منتخبان خود قرار مي‌دهند و منتظر مي‌مانند تا نتيجه نهايي را به نظاره بنشينند.

مردم صبورند و منتظر مي‌مانند تا ببينند افراد منتخب‌شان چقدر به حرف‌شان پايبندند و تا کجا هواي کشور و مردم را دارند.

اگر منتخبان مردم بر سر حرف‌هاي قبل از انتخاب شدن‌شان ماندند و براي تحقق وعده‌ها، براي دفاع از آرمان‌هاي کشور و براي احقاق حقوق مردم و موکلان‌شان دفاع کردند براي دوره آينده انتخاب شدن خود را تضمين کرده‌اند و بي‌شک يکي از گزينه‌هاي مناسب براي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي، رياست جمهوري، عضويت در شوراي اسلامي شهر يا روستا يا نمايندگي مجلس خبرگان هستند اما واي به آن روزي که مردم بين وعده‌ها و عملکرد منتخبان خود تفاوتي احساس کنند و آن هنگام است که بي‌هيچ رودربايستي و ترديد خيلي هوشمندانه افراد توسط مردم کنار گذاشته مي‌شوند و افراد ديگري به عنوان منتخب مردم معرفي مي‌شوند.

با اين مقدمه طولاني که تقريبا همه چيز در آن بيان شد ضمن عرض تبريک به منتخبان مردم در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و همچنين پنجمين دوره مجلس خبرگان چند نکته را خدمت ايشان يادآور مي‌شويم.

۱- مردم ايران اسلامي از زماني که نظام حکومتي کشور را از شاهنشاهي به جمهوري اسلامي تغيير دادند و حاکميت ديني در اين کشور کهن پايه‌گذاري شد خواستار اجراي قوانين دين مقدس اسلام در کشورشان هستند پس قوانيني براي کشور وضع کنيد که ابتدا بر مدار دين و سپس در راستاي مصالح کشور و مردم تدوين شده باشد.

۲-مردم قدرشناس و فهيم ايران اسلامي از آغاز شکل‌گيري جمهوري اسلامي ايران و براي ريشه‌دواندن تفکر اسلام بر مبناي تشيع از بسياري از داشته‌هاي‌شان گذشتند و در اين راه خيلي از داشته‌هاي‌شان را فدا کردند تا آنچه خواسته شان است محقق شود.

ايرانيان از فرزندان‌شان گدشتند و با تقديم شهداي گلگون‌کفن در ابتدا طاغوتيان را از کشورشان بيرون راندند و در ادامه با تقديم جوانان بسيار که هرکدام پهلواني نامي و اسطوره‌اي جاودان است از راهيابي مجدد اهريمنان به کشور جلوگيري کردند و در راه اعتلا و استحکام بنيان کشور سختي‌هاي بسياري را متحمل شدند تا در اين برهه از زمان کشور در اوج افتخار و سربلندي قرار گيرد و اينک وظيفه شما منتخبان ملت است که اين راه پرفراز و نشيب را ادامه دهيد و در راستاي دفاع از آرمان‌هاي کشور و انقلاب و مردم همه تلاش و توانتان را به کار گيريد.

۳- مردم ايران، بزرگ و بزرگوارند پس با وعده‌هاي کوچک و دلخوشي‌هاي ناچيز سعي نکنيد همت بلند مردم را ناچيز جلوه دهيد. بايد در راستاي حفظ و حراست از نظام و رضايت مردم در همه زمينه‌ها تمام تلاشتان را به کار گيريد و در اين مسير صعب بر توان مردم تکيه کنيد که اگر تکيه‌گاه شما کسي به جز مردم باشد مطمئنا راه را به اشتباه رفته و در آينده با از دست دادن اعتماد مردم جايگاه‌تان را از دست مي‌دهيد.

۴- در همه زمينه‌ها با مردم صادق باشيد و جز به صداقت و راستگويي با موکلان‌تان سخن نگوييدکه اگر جز اين باشد مردم بار ديگر به شما اعتماد نخواهند کرد کما اينکه دوره‌هاي پيش از شما نيز همين‌گونه بوده است و آنان که با مردم صاف و صادق نبودند يا مردم احساس مثبتي بدانان نداشتند در ادامه نتوانستند معتمد مردم شوند.

۵- در پايان ساده و بي‌پرده لازم است يادآور شوم که شما نماينده مردم‌ايد و در برابر خواسته مردم مسئول، به گونه‌اي رفتار و عمل کنيد که بعد از دوره چهارساله نمايندگي‌تان بازهم مردم به شما اعتماد کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۲:۱۱

30 Jan 2020