۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۳۱۶۱۲

با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید

اگر معمولا نمی توانید محل پارک خودروی خود را به سادگی بیابید و باید برای این کار زمان طولانی صرف کنید یک ابزار هوشمند ساده می تواند در این زمینه به شما کمک کند.
با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید
به گزارش جهانبین نیوز؛ برای حل این مشکل حتی نیازی به نصب سیستم های گران قیمت جی پی اس هم نیست و تنها کافی است وسیله ای به نام TrackR را خریداری کنید. این وسیله که به اندازه کف دست است همراه با یک برنامه موبایلی عرضه می شود.

پس از نصب برنامه TrackR بر روی گوشی آن را به ابزارش متصل می کنید و سپس این ابزار را به بدنه خودروی خود می چسبانید تا بتوانید موقعیت آن را از طریق گوشی ردگیری کنید. بنابراین کل فرایند استفاده از ابزار مذکور ۵ دقیقه هم به طول نمی انجامد.

شما می توانید از TrackR برای یافتن محل قرارگیری دیگر اشیا مانند کلیدها، کیف، ساک های مسافرتی و هر وسیله مهمی که نگران گم کردنش هستید استفاده کنید و سپس با برنامه موبایلی TrackR آن را ردگیری کرده و بیابید. برای این کار در محیط برنامه بر روی دکمه ابزار را بیاب یا find device در پایین صفحه ضربه می زنید و برنامه موقعیت دقیق ابزار مورد نظر را به شما نشان می دهد.

قیمت این محصول ۲۹ دلار و عمر باتری آن ۱۲ تا ۱۸ ماه است و بعد از گذشت این مدت می توان با پرداخت یک دلار باتری جدید خریداری کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۷:۳۷

1 Jan 2020