۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۷۶۵۲
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل:

آغاز طرح نظارت بر بازار شب يلدا در اردل

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل از آغاز طرح نظارت بر بازار شب يلدا در اين شهرستان با هدف کنترل قيمت ها و حمايت از حقوق مصرف کنندگان خبر داد.
آغاز طرح نظارت بر بازار شب يلدا در اردل
به گزارش جهانبین نیوز، سعيد محمدي رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ارد در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به آغاز طرح بازرسي و نظارت ويژه اصناف در آستانه شب يلدا، گفت: در اين طرح پنج نفر از بازرسان اصناف شهرستان بر بازار شب يلدا در شهرستان اردل نظارت ويژه دارند.

محمدي در خصوص بازرسي‌هاي ويژه اصناف در آستانه شب يلدا، اظهار داشت: با نزديک شدن به شب يلدا و همچنين افزايش تقاضاي برخي از کالاها، اين مديريت با نظارت پنج نفر از بازرسان اصناف در راستاي پيشگيري از افزايش غيرمنطقي قيمت‌ها، طرح تشديد بازرسي و نظارت را در سراسر شهرستان برگزار مي‌کند.

وي با اشاره به اينکه گران‌فروشي و درج نکردن قيمت دو تخلف شايع در بازار کالاهاي هدف در اين طرح است، تاکيد کرد: بازرسان اصناف شهرستان در اين بازرسي‌ها با گران‌فروشي، کم‌فروشي، درج نکردن قيمت، صادر نکردن فاکتور، برخورد مي‌کنند.

وي هدف از اجراي اين طرح را جلوگيري از افزايش بي‌رويه قيمت‌ها و برخورد با تخلفات احتمالي، نظارت بر رعايت نرخ‌هاي تعيين شده براي اين کالاها اعلام کرد و افزود: طرح تشديد نظارت و کنترل بازار با هدف نظارت بر روند عرضه اقلام از جمله انواع ميوه، آجيل، شيريني و اقلام مخصوص شب يلدا از ۲۶ آذر تا اول دي ماه در شهرستان اجرا مي‌شود.

رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردل ادامه داد: بازرسان اصناف شهرستان در قالب تيم‌هاي محسوس و نامحسوس با حضور در بازار، با پايش عرضه اقلام ضروري در بازار، با هرگونه تخلف صنفي برخورد قانوني لازم را انجام مي‌دهند و با تشکيل پرونده، متخلفان هر صنف را به اداره تعزيرات حکومتي شهرستان معرفي مي‌کنند.

محمدي گفت: تمام صنوف و مراکز عرضه موظفند با نصب اتيکت بر روي کالاها و درج نرخ‌نامه انواع خدمات، صدور فاکتور رسمي از سوي واحدهاي صنفي براي مشتريان، رعايت نرخ‌هاي مصوب با درصد سود قانوني را رعايت کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۱:۲۶

28 Dec 2019