۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۴۰۶۱۲
رئیس اداره فناوری، کدگذاری و توسعه بازار اداره کل پست چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای طرح بهنگام‌سازی در ۲۲۰ هزار مکان در چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره فناوری، کدگذاری و توسعه بازار اداره کل پست چهارمحال و بختیاری از شناسایی ۲۲۰ هزار مکان در چهارمحال و بختیاری برای اجرای طرح بهنگام‌سازی خبر داد.
اجرای طرح بهنگام‌سازی در ۲۲۰ هزار مکان در چهارمحال و بختیاری
 مرادی رئیس اداره فناوری، کدگذاری و توسعه بازار اداره کل پست چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از شناسایی ۲۲۰ هزار مکان در چهارمحال و بختیاری برای اجرای طرح بهنگام‌سازی خبر داد.

وی گفت: بهنگام‌سازی در شهرستان‌های فارسان، شهرکرد، بروجن و کیار اجرا می‌شود، در شهر شهرکرد و فارسان اقدامات سال گذشته انجام شده، اما اجرای طرح برای سایر شهرها و روستاهای این شهرستان‌ها امسال انجام می‌شود.

مرادی از آغاز عملیات میدانی و پیشرفت ۳۰ درصدی آن تا این لحظه خبر داد و خاطرنشان کرد: هنوز مرحله ورود اطلاعات آغاز نشده است.

رئیس اداره فناوری، کدگذاری و توسعه بازار اداره کل پست چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بهنگام‌سازی از لحاظ کد پستی به این معنا نیست که خانواده‌ها کد پستی ندارند بلکه تغییرات اطلاعات آن‌ها اعمال و اطلاعات به‌روزرسانی می‌شود.

وی در ادامه گفت: برای روستاهایی که هنوز پلاک کد پستی خود را دریافت نکردند بلافاصله بعد از انجام طرح بهنگام‌سازی پلاک‌کوبی انجام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۱:۱۱

29 Dec 2019