۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۳۰۸۰۲
مدیر حوزه‌های علیمه استان چهارمحال و بختیاری:

در جامعه‌ای که هنوز پیکر شهدا تشیع می‌شود، برگزاری کنسرت‌ها توجیهی ندارد

مدیر حوزه‌های علیمه استان چهارمحال و بختیاری گفت: در جامعه‌ای اسلامی که هنوز پیکر مطهر شهدا تشیع می‌شود، گاهی شاهد بعضی برنامه‌ها به بهانه‌های خاص هستیم که اصلا زیبنده و قابل قبول نیست.
در جامعه‌ای که هنوز پیکر شهدا تشیع می‌شود، برگزاری کنسرت‌ها توجیهی ندارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از اساتید برتر، حجت السلام احمدی مدیر حوزه های علیمه استان چهارمحال و بختیاری در اجتماع اعتراض طلاب در حوزه علمیه امامیه شهرکرد اظهار کرد: وضعیتی که مشاهده می‌شود در ابعاد مختلف فرهنگی جامعه و بویژه اجرای کنسرت‌ها نگران‌کننده است و جای نگرانی، جای نصیحت، جای اعتراض و جای نهی از منکر  دارد.

وی افزود: در جامعه‌ای اسلامی که هنوز پیکر مطهر شهدا تشیع می‌شود، گاهی شاهد بعضی برنامه‌ها به بهانه‌های خاص هستیم که اصلا زیبنده و قابل قبول نیست.

احمدی تاکید کرد: با چه مجوزهایی این کار صورت می‌پذیرد، اینکه یک مسئول حق امضا دارد این می شود مجوز، این جلسات تا طبق شرع اسلام نباشد هیچ مجوزی ندارد و هیچ کسی حق امضا ندارد تا طبق قانون نباشد.

حجت الاسلام احمدی گفت: اینکه می‌گویند کنسرت‌ها با مجوز برگزار می‌شود اصلا قابل قبول نیست، با کدام مجوز، چه کسی مجوز صادر می‌کند برای اختلاط زن و مرد، دختر و پسر.

وی افزود: به قول خود آقایان این‌ها حاشیه جلسات هستند، این حواشی که خیلی مهم‌تر از اصل شده است، این حاشیه‌ها مرموزانه و مغرضانه است و نه‌تنها حواشی که شرکت بعضی از افراد در کنسرت‌ها نیز مرموزانه است.

احمدی با اشاره به جهت‌دار افرادی که در این جلسات شرکت می‌کنند خاطرنشان کرد: اینها با برنامه می‌آیند، و این را مسئولان باید پاسخ بدهند.

مدیر حوزه های علیمه استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این چنین جلسات عمومی نه‌تنها در نظام مقدس جمهوری اسلامی با حاکمیت این نظام مقدس شایسته نیست بلکه قانونی هم نبوده و نیاز است به این موضوع رسیدگی شود.

وی ادامه داد: متاسفانه بدحجابی، کشف حجاب و برنامه‌های خاصی که بعضا در این جلسات شاهد آن هستیم باعث شکستن حریم‌ها شده و این را نی‌توان با بهانه شادی توجیه کرد.

مدیر حوزه‌های استان افزود: متاسفانه این راهی است که دشمن انتخاب کرده است .

وی تاکید کرد: دست دشمن در چنین حوادثی بسیار مشهود است چون دشمن دارد برای بهره‌برداری از این شرایط تلاش می‌کند.

احمدی بی‌توجهی به تعالیم و دستورات دین، حلال وحرام، مسائل عرفی و مسائل شرعی را عین بی‌فرهنگی است عنوان و یادآور شد:  این ترویج فرهنگ برهنگی است و کسانی که برنامه‌های این چنینی برگزا می‌کنند باید پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه چرا دغدغه‌های ارزشمند نماینده محترم ولی‌فقیه در استان مورد توجه قرار نمی‌گیرد افزود: مگر ایشان رسما رئیس شورای فرهنگ عمومی نیست و مگر نظرات ایشان به عنوان مسئول شورای فرهنگ عمومی قابل اجرا نیست.

احمدی خاطرنشان کرد: قوانین به ایشان حق اظهارنظر و بعد الزام شدن اجرای نظرات ایشان در مسائل فرهنگی را داده است این دغدغه‌ها و نصیحت‌ها به نفع مردم و مسئولین است.

مدیر حوزه های علیمه استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مسائل آشکار، خلاف شرع بَیِن دارد اتفاق می‌افتاد، همه این‌ها همان مسائلی است که باعث می‌شود ما بدگمان باشیم برای اجری این برنامه‌ها، نسل ما و جوانان ما در خطر قرار دارند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۸:۲۰

3 Jan 2020