۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۳۹۸۱۲
گزارش اختصاصی دانا از تغییرات در کابینه/

"پوست اندازی" قوه مجریه همزمان با سالروز تحویل دولت/ روحانی 12 مرداد تغییرات کابینه را اعلام می کند؟

جدی ترین گزینه های روحانی برای تغییرات در کابینه، خروج وزرایی چون عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، کرباسیان وزیر اقتصاد و همچنین سیف رئیس بانک مرکزی از جمع سایر اعضای کابینه است.
"پوست اندازی" قوه مجریه همزمان با سالروز تحویل دولت/ روحانی 12 مرداد تغییرات کابینه را اعلام می کند؟
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیش از یک ماه است که با افزایش چشمگیر قیمت ها و گرانی های به وجود آمده به خصوص در حوزه طلا، سکه، ارز و مسکن، مسئله ناتوانی برخی مدیران و وزرای دولت دوازدهم به میان آمد و جمع کثیری از نمایندگان مجلس و کارشناسان از رئیس جمهور خواستند تا با ایجاد تغییرات موثر در کابینه، از بدتر شدن اوضاع اقتصادی کشور و مردم جلوگیری کند.

گرانی های ارز و سکه و طلا در یک ماه گذشته تا حدی نگران کننده و بی وقفه دنبال شد که حتی کار را به تعطیلی برخی اصناف کشاند. طوری که این روزها هیچ یک از صرافی های مجاز کشور با دستور بانک مرکزی اجازه خرید و فروش ارز را نداشته و اکثر آنها صرافی خود را بسته اند تا وضعیت به حالت عادی بازگردد.

این روزها اما خبر می رسد با توجه به فشار افکار عمومی از یک سو و انتقادات مطرح شده از سوی حتی هم کیشان دولت در مجلس، رئیس جمهور دست به کار شده و قصد دارد تا تغییراتی را در کابینه ایجاد کند.

در این خصوص یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ما، ترمیم کابینه را جدی خواند و گفت: تغییرات در دولت و تیم اقتصادی کابینه به صورت جدی در حال پیگیری و بررسی است و به احتمال فراوان روز ۱۲ مرداد که سالروز آغاز فعالیت دولت نیز به شمار می رود، این تغییرات اعلام عمومی می شود.

گفتنی است با توجه به ضعف تیم اقتصادی دولت در طول بیش از یکسال فعالیت دولت دوازدهم و عدم توانایی مدیران و وزرا در کنترل قیمت ها و گرانی ها، بیش از همه وزرا و مدیران اقتصادی دولت هستند که با تغییرات روبرو خواهند شد.

در این باره شنیده می شود جدی ترین گزینه های روحانی برای تغییرات در کابینه، خروج وزرایی چون عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، کرباسیان وزیر اقتصاد و همچنین سیف رئیس بانک مرکزی از جمع سایر اعضای کابینه است. همچنین گفته شده که نفرات جایگزین نیز انتخاب شده اند و باید طی روزهای آینده منتظر اعلام این تغییر و تحولات بود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۸:۱۶

27 Dec 2019