۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۳۴۸۶۲
با حضور نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرکرد

دو کانون گردشگري در کوهرنگ افتتاح شد

با حضور نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرکرد دو کانون گردشگري آبشار کوهرنگ و ديمه در شهرستان کوهرنگ از توابع استان چهارمحال و بختياري افتتاح شد.
دو کانون گردشگري در کوهرنگ افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، دو کانون گردشگري آبشار کوهرنگ و کانون 17 مهر ديمه (سالروز سفر پرخير و برکت مقام معظم رهبري به روستاي لبد و سرآقاسيد کوهرنگ) با حضور حجت الاسلام نکونام، نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرکرد، فرماندار، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ و مسئولين ادارات اين شهرستان افتتاح شد.

سرهنگ نظري در حاشيه افتتاح اين نماز خانه در گفتگو با خبرنگار ما افزود: در راستاي سالم سازي مراکز تفريحي و ايجاد محيطي امن و سالم براي گردشگران و به دست گرفتن فضاهاي فرهنگي، کانون هاي گردشگر پذير هر ساله در دو نقطه از شهرستان کوهرنگ يکي در چشمه ديمه و ديگري در آبشار تونل اول، کانون هاي تعالي بخش ايجاد کنيم.

وي هدف از ايجاد اين کانون هاي تعالي بخش را بدست گرفتن فضاي فرهنگي و اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي بيان کرد و افزود: يک روحاني جهت نمازهاي جماعت يوميه در اين نمازخانه ها مستقر مي شود.
 
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ بيان داشت: ايجاد تفريحات سالم، کلاسهاي سبک زندگي اسلامي، برگزاري مسابقات قرآني و احکام مسابقات بومي و محلي است در راستاي تکريم و تعظيم مناسبت هاي سال از اهداف ديگر اين کانون ها است.

سرهنگ کرم نظري فرمانده سپاه ناحيه کوهنگ در مراسم افتتاح اين دو کانون گردشگري با تاکيد بر اينکه "رويکرد عملياتي در حوزه اقتصاد، مبتني‌بر بندهاي اقتصاد مقاومتي بوده و اين روند با قدرت بيشتري بايد ادامه يابد، افزود: اقتصاد مقاومتي با رويکرد درون‌زا و برون‌نگر، اقتصادي توانمند و تاثير ناپذير از تهديدات خارجي، اما بهرمند از سرمايه و فناوري است.
 
وي در ادامه با اشاره بر اهميت اقتصاد مقاومتي و صنايع دستي که در اين کانون‌ها در معرض ديد گردشگران قرار داده شده، افزود: بايد از ظرفيت‌هاي صنايع دستي در ايجاد اشتغال در سطح شهرستان استفاده کرد.
 
نظري يادآور شد: توسعه صنايع دستي نيازمند معرفي صنايع دستي است که برگزاري نمايشگاه‌ها نقش مهمي در معرفي صنايع دستي به مردم دارد.
 
انتهاي پيام1022ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۹:۴۷

22 Jan 2020