۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۲۷۳۹۲
طي بيانيه اي؛

فرمانده سپاه اردل از حضور با شکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن تشکر کرد

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل از خلق حماسه وحدت و حضور ملت در راهپيمايي 22بهمن امسال با صدور بيانيه‌اي تقدير و تشکر کرد.
فرمانده سپاه اردل از حضور با شکوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن تشکر کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل از خلق حماسه وحدت و حضور ملت در راهپيمايي ۲۲بهمن امسال با صدور بيانيه‌اي تقدير و تشکر کرد.

متن اين بيانيه بشرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

بيست و دوم بهمن، در حکم عيد غدير است؛ زيرا در آن روز بود که نعمت ولايت، اتمام نعمت و تکميل نعمت الهي، براي ملت ايران صورت عملي و تحقق خارجي گرفت. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (۴ بهمن۱۳۶۸)

درود خدا به روان پاک شهيدان انقلاب اسلامي ايران و شما مردم مومن و ولايت مدار و هميشه در صحنه شهرستان اردل که بار ديگر همگام با ملت بزرگ ايران براي تجديد بيعت با آرمانهاي مقدس بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) و در لبيک به فرمان ولي امر مسلمين حضرت آيت الله امام خامنه اي حماسه اي ديگر آفريديد .

راهپيمايي حماسي يوم‌الله ۲۲ بهمن، تجديد ميثاق ملت بزرگ ايران با ارزش‌ها و آرمان‌هاي بلند انقلاب شکوهمند اسلامي ايران و حمايت و همراهي همه جانبه از نظام و انقلاب اسلامي است و شما با اراده بي نظير خود، جلوه ديگري از عظمت، اقتدار و ميثاق ملي را به نمايش گذاشتيد.

شما با مشاركت فعال، با نشاط، فارغ از گرايش ها و سلايق متفاوت سياسي، براي استحكام بناي رفيع انقلاب، متحد و يك دل به ميدان آمديد و آمادگي خود را براي مشاركت بيش از پيش اعلام نموديد.

اين حرکت عظيم شما مردم عزيز داراي پيام هاي متعددي براي سردمداران کفر جهاني به سرکردگي آمريکاي جنايتکار بود و با اين حماسه بزرگ ثابت کرديد که در دفاع از اسلام و ايران عزيز و مقابله با زياده خواهي هاي استکبار جهاني همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار ساير شهر هاي ايران اسلامي همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صيانت از دستاوردها و ارزشهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي کوتاهي نخواهيد کرد.

ما بعنوان خادمين شما مردم فهيم و با بصيرت شهرستان اردل بر خود فرض مي دانيم که از حضور حماسي تک تک شما مردم شريف در لبيک به نداي مقتداي خويش حضرت آيت الله امام خامنه اي مدظله العالي و شرکت در راهپيمايي سراسري يوم الله ۲۲بهمن که موجب سرفرازي ايران اسلامي در جهان گرديد تشکر نموده و موفقيت همگان را در پرتو توجهات حضرت بقيه الله الاعظم امام زمان اروحنا له الفداء از درگاه خداي منان مسئلت مي نمائيم.

همچنين از تمامي كساني كه در ساماندهي اين شور مردمي تلاش نمودند به خصوص ستاد برگزاري مراسم دهه فجر شهرستان اردل تشكر نموده و سعادت، سربلندي و بهروزي همگان را در مسير دستيابي همه جانبه به آرمان‌هاي تابناک انقلاب اسلامي، از درگاه خداوند منان مسألت مي‌نمايم.
هوشنگ جمشيدي
فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل
۲۴ بهمن سال ۱۳۹۴

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۴:۰۴

25 Jan 2020