۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۴۰۳۴۲
به مناسبت روز جهانی پاکسازی زمین;

اجرای برنامه پاکسازی با مشارکت فعالان محیط زیست چهارمحال و بختیاری

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، آموزش و فرهنگ سازی را مهم ترین راه حفاظت از طبیعت دانست.
اجرای برنامه پاکسازی با مشارکت فعالان محیط زیست چهارمحال و بختیاری
شهرام احمدی مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز در روز جهانی پاکیزگی گفت: طرفداران و فعالان پاکیزگی محیط زیست روز پانزدهم سپتامبر هر سال که به نام «World CleanUp Day» نام گذاری شده به خیابان ها، اماکن عمومی شهرها، فضاهای سبز، سواحل رودخانه و دریا سرازیر می شوند تا با جمع آوری زباله سهمی حتی کوچک در پاکیزه سازی زمین داشته باشند.

وی افزود: از دیگر اهداف برپایی روز جهانی پاکیزگی معطوف کردن توجه به خطرات ناشی از انباشت زباله و برانگیختن حس مسئولیت برای پاکسازی زمین از زباله هایی است که هیچگاه تجزیه نمی شوند.

احمدی عنوان کرد: به همین مناسبت و در راستای افزایش مشارکت مردم و گردشگران برنامه پاکسازی چشمه باغ رستم آباد شهرستان اردل به همت حفاظت محیط زیست استان و با حضور فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان اردل، دوستداران و فعالان محیط زیست، مردم محلی و گردشگران برگزار شد.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: هدف از اجرای این گونه برنامه ها مشارکت و آموزش جوامع محلی در جهت حفاظت از محیط زیست و فرهنگ سازی در حفظ طبیعت می باشد، بنابراین نیکوست که زمین را همانطور که از نسل های دور ارث گرفته ایم به شایسته ترین صورت ممکن به آیندگان تحویل دهیم.

گفتنی است در پایان برنامه ۲ تُن زباله های جمع آوری شده به محل دفن پسماند این شهرستان انتقال یافت.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۱:۵۹

27 Dec 2019