۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۲۵۴۰۲
طی پیامی:

استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تشکر کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی، از حضور باشکوه و گسترده مردم استان در راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان تشکر کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تشکر کرد
به گزارش جهانبین نیوز استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی، از حضور باشکوه و گسترده مردم استان در راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان تشکر کرد.

متن کامل پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح ذیل است:

حضور گسترده، با شکوه و آگاهانه مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی بزرگ ضداستکباری سی و ششمین حماسه ۱۳ آبان تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی، که انزجار و نفرت خود را از سیاست‌های سلطه‌گرایانه آمریکا اعلام کردند، ستودنی است.

آیین سالگرد مبارزه ملی ۱۳ آبان، یادآور سه حرکت بزرگ و خاطره تاریخی، تبعبد حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی رژیم ستمشاهی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و به شهادت رساندن جمعی از دانشجویان، مقابل دانشگاه تهران در اعتراض به توطئه‌ها و سلطه‌گری استکبار است.

با گذشت ۳۶ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران، هر روز بر شکوه، عظمت و اقتدار ایران اسلامی در دنیا افزوده می‌شود که این مهم، نشان از ولایت‌مداری، پایبند بودن مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، نظام جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و استکبارستیزی است.

از اینکه مردم آگاه و همیشه در صحنه استان در تمامی نقاط شهری و روستایی این استان به طور خودجوش در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور یافتند و با شور و شوق، عشق و علاقه خود را نسبت به اهداف انقلاب اسلامی، آرمان‌های شهدا، امام راحل، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، استکبارستیزی و مقابله با فتنه و نفاق، دروغ‌پردازی، شایعه‌سازی و شایعه‌افکنی دست‌نشاندگان استکبار در داخل نشان دادند قدردانی و تشکر می‌کنم.

دشمنان ما و ایادی داخلی آن‌ها بدانند، مردم ما در تمامی امور و در همه جا و در همه مواقع نسبت به تمامی مسایل بیدار، آگاه و هوشیارند و ارزش‌های انقلاب که همان ارزش‌های الهی است را برای همیشه زنده نگه می‌دارند و تا سرحد جانفشانی از آن صیانت و نگهداری می‌کنند.

انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۸:۰۲

30 Dec 2019