۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۲۹۴۶۲

خبرنگاران فعال چهار محال و بختياري تجليل مي شوند

مدير کل کل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهار محال و بختياري از برگزاري آيين گرامي داشت روز خبرنگار در شهرکرد خبر داد و افزود: خبرنگاران فعال استان امسال در ١٧مرداد روز خبرنگار تجليل مي شوند.
خبرنگاران فعال چهار محال و بختياري تجليل مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ، جواد کارگران دهکردي ، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهار محال و بختياري در نشست تعاملي با اعضاي خانه مطبوعات و خبرنگاران استان گفت: مراسم گرامي داشت روز خبرنگار، يک شنبه (١٧ مرداد٩٥) ساعت ٥ عصر در سالن فرهنگسراي بزرگ ارشاد شهرکرد برگزار مي شود.

وي از تجليل خبرنگاران فعال رسانه هاي استان در اين روز خبر داد و افزود: در اين روز از خبرنگاران فعال ،مديران مسئول و صاحب امتيازهاي نشريات استاني نيز تجليل مي شود.

کارگران به برنامه ها و کارگاه هاي آموزشي براي خبرنگاران توسط خانه مطبوعات استان در طول سال اشاره کرد و گفت: در اين مراسم از خبرنگاران با اهداي لوح تقدير و هداياي نقدي تجليل مي شود.

مديرکل فرهنگ و ارشادد اسلامي استان چهار محال و بختياري اظهار کرد :متاسفانه مشکلاتي از سالهاي قبل براي شناسايي خبرنگاران فعال وشاغل در استان وجود داشته و سعي مي‌کنيم که با تدبير اين مشکلات را امسال حل کنيم.

وي افزود : اعلام فعاليت حدود ٢٠٠ خبرنگار فعال در استان دور از واقعيت است و خود اهالي رسانه هم اين ليست را خيلي قبول ندارند.

وي افزود: از رسانه هاي محلي و سرپرستي هاي نشريات سراسري و خبرگزاري ها در استان چهار محال و بختياري خواسته ايم که خبرنگاران خود به تفکيک فعاليت به ما اعلام کنند تا بتوانيم آمار پالايش شده اي از تعداد خبرنگاران فعال و اهالي رسانه که به صورت حرفه اي مشغول کار هستند داشته باشيم.

کارگران دهکردي تصريح کرد: وجود ليست پالايش شده از خبرنگاران فعال در استان چهار محال و بختياري مي تواند کمک قابل توجه اي به اعطاي حمايتهاي مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نمايد.

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهار محال و بختياري با بيان اينکه تعداد پرونده هاي موجود از قبل تاکنون حدود ١٢٠نفر است تصريح کرد :به مناسبتهاي مختلف ليستهاي مختلفي از خبرنگاران توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي دريافت شده وخود اهالي رسانه استان فعاليت حدود ١٨٠ نفر خبرنگار فعال در استان را خيلي قبول ندارند.

کارگران دهکردي در پاسخ به اين سوال که به نظر شما استان چهار محال و بختياري چه تعداد خبرنگار فعال دارد اظهار کرد: برداشت من اين است که خبرنگاران فعال استان کمتر از ١٠٠ نفر باشند.

وي افزود: البته بايد ديد که اين تعداد بعد از پالايش نهايي چند نفر هستند.

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهار محال و بختياري خاطرنشان کرد: در صورت پالايش ليست خبرنگاران و رسيدن به ليست مشخص ، مشخصات اين خبرنگاران در سايت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي براي همکاري هرچه بهتر ادارات استان با رسانه ها منتشر مي‌شود.

جواد کارگران دهکردي از برگزاري جشني براي شناسايي و تقدير از زحمات خبرنگاران استان چهار محال و بختياري خبر داد و افزود: در جلسه اي که با اعضاي خانه مطبوعات و خبرنگاران استان داشته ايم پيشنهادي مبني بر فراخوان براي برگزاري گردهمايي براي شناسايي و تقدير از خبرنگاران فعال رسانه‌اي استان مطرح شد و قرار است که اين گردهمايي براي شناسايي و تقدير از خبرنگاران فعال چهار محال و بختياري روز يکشنبه (١٧ مرداد٩٥) درفرهنگسراي بزرگ ارشاد شهرکرد برگزار شود.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۵:۵۴

6 Jan 2020