۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۲۴۲۲
جوابيه آموزش و پرورش شهرستان اردل در خصوص نبود معلم در دبيرستان الزهرا شهر اردل

در مدارس با کمتر از 30 دانش آموز، مدير ملزم به تدريس 18 ساعت در هفته است

بعد از انتشار خبري مبني بر " دانش آموزان پايه دهم دبيرستان الزهراء شهر اردل دبير، تاريخ، فلسفه ندارند " آموزش و پرورش شهرستان اردل جوابيه اي را در اين خصوص منتشر کرد.
در مدارس با کمتر از 30 دانش آموز، مدير ملزم به تدريس 18 ساعت در هفته است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، بعد از انتشار خبري مبني بر " دانش آموزان پايه دهم دبيرستان الزهراء شهر اردل دبير، تاريخ، فلسفه ندارند " آموزش و پرورش شهرستان اردل جوابيه اي را در اين خصوص منتشر کرد که در زير مي بينيم:

هر دستگاه و نهادي در حوزه کاري داراي قوانين و مقررات خاص مربوط به خود مي باشد که هر کس بخواهد نسبت به آن دستگاه ارائه طريق نمايد نيازمند استنباط مشترکي از اين قوانين مي باشد، که اين موضوع مستلزم دسترسي کارشناس متخصص در اين حوزه به اطلاعات است. براين اساس طرح طبقه بندي مشاغل معلمان که حدود ۱۸سال پيش تصويب شده است را مطالعه کنيد، آنجا عنوان شده است که اگر مدير و معاونان بخواهند سوابق آنها به عنوان سوابق آموزشي محسوب شود و نه اداري بايد در سوابقشان ۶ ساعت تدريس در هفته وجود داشته باشد. همچنين در راستاي اجراي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش و در چارچوب ساماندهي مديريت نيروي انساني که هر ساله از طرف وزارت آموزش و پرورش ابلاغ مي شود عينا تصريح شده است (در صورت نياز مدير و معاونين آموزشي و پرورشي ملزم به تدريس ۶ ساعت در هفته بدون دريافت حق الزحمه مي باشند.)ضمن اينکه در قالب همين بخشنامه مدارسي که داراي جمعيت کمتر از ۳۰ نفر مي باشند مدير ملزم به تدريس ۱۸ ساعت در هفته مي باشد که عمده مدارس روستايي استان ما با معاون دبير و ۱۸ ساعت تدريس اداره مي شوند.

همانطور که فرموديد: (رشته تحصيلي مدير الهيات مي باشد که هيچ مغايرتي با تدريس درس تاريخ و فلسفه ندارد) مجموع ساعات پايه دهم به ۶ساعت نمي رسد و طبق مواردي که ذکر شده نامبرده با ابلاغ رسمي دروس مذکور را تدريس مي نمايد.

هفت چشمه همه روزه مطالبات و مشکلات شما مردم عزيز و ولايتمدار شهرستان اردل را پيگيري مي کند.

انتهاي پيام ۵۷۰/ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۲:۴۷

7 Jan 2020