۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۱۹۰۷۶

برگزاري بيش از 110 برنامه ويژه هفته بسيج در شهرستان فارسان

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان گفت: برگزاري يادواره شهداي روستاي هيرگان، برگزاري جلسه مرکز راهبردي با موضوع عفاف وحجاب، نشست منتظران موعود، به صدا در آوردن زنگ شجاعت و ايثار، يادمان شهداي آبان و آذر ماه شهر فارسان از جمله مهمترين برنامه هايي است که در اين هفته برگزار می شود.
برگزاري بيش از 110 برنامه ويژه هفته بسيج در شهرستان فارسان
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ ايرج پسند افزود: همه پايگاه‌هاي مقاومت شهرستان در راستاي گراميداشت هفته بسيج، برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و هنري برگزار مي‌کنند که شمار اين برنامه‌ها بيش از ۱۱۰ برنامه است.

وي با اشاره به اينکه تلاش زيادي براي برگزاري اين برنامه‌ها انجام‌ شده است، افزود: برنامه‌ريزي‌ها بر اساس نياز جامعه هدف که همانا نسل جوان است، انجام‌ شده است.

فرمانده سپاه ناحيه فارسان با تأکيد بر اينکه توجه به نسل سوم انقلاب در بسيج از اهداف عاليه نظام به‌شمار مي‌آيد، خاطر نشان کرد: آينده‌سازان انقلاب و جامعه ايران نسل سوم هستند و به اين دليل مي‌کوشيم تا با برنامه‌هاي تأثيرگذار در اين زمينه گام‌هايي اساسي برداريم.

وي به برخي از برنامه هاي شاخص اين هفته نيز اشاره کرد و اظهار داشت: برپايي نمايشگاه بصيرتي دجالواره، برگزاري شوراي امر به معرف و نهي از منکر، برگزاري يادواره شهداي روستاي هيرگان، برگزاري جلسه مرکز راهبردي با موضوع عفاف وحجاب، نشست منتظران موعود، به صدا در آوردن زنگ شجاعت و ايثار، يادمان شهداي آبان و آذر ماه شهر فارسان از جمله مهمترين برنامه هايي است که در اين هفته برگزار می شود.

سرهنگ ايرج پسند افزود: يادواره ۲۳۰ شهيد والامقام شهرستان فارسان روز پنج شنبه شش آذرماه در کانون فرهنگي ورزشي ولايت با سخنراني سردار سرتيپ عبدالله مبيني و با مداحي حاج عبدالحميد بهداروند دعوت شده از شهر مقدس قم، و اجرا و روايت گري برادر گنجي از اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۱:۱۱

31 Dec 2019