۰
plusresetminus
جلسه هم اندیشی رئیس گروه همکاری علمی و بین المللی دانشگاه شهرکرد با رییس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان ETTSAB سوئد در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
برگزاری جلسه هم اندیشی رئیس گروه همکاری علمی و بین المللی دانشگاه شهرکرد با رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان ETTSAB سوئد
به گزارش جهانبین نیوز؛ جلسه هم اندیشی رئیس گروه همکاری علمی و بین المللی دانشگاه شهرکرد با رئیس هئیت مدیره شرکت دانش بنیان ETTSAB سوئد با هدف زمینه سازی جهت همکاری های علمی و فنی در دانشگاه شهرکرد برگزار ش.

در این جلسه که با حضور محسن بهمني رئیس گروه همكاري علمي و بين المللي دانشگاه شهرکرد و مهندس سهند ياري، كارآفرين ايراني مقيم سوئد و رئيس هيئت مديره شركت دانش بنيان ETTSAB) Euro Tech Total Solutions AB) سوئد برگزار شد درباره موضوعات ایجاد تورهای صنعتی در سوئد و ایجاد کارگاه های علمی و آموزشی تخصصی به صورت مستمر با حضور و مشارکت محققان سوئدی در دانشگاه شهرکرد و نحوه تامین و تجهیز آزمایشگاه ها و همکاری های ازمایشگاهی بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است؛ در این جلسه رئیس هئیت مدیره شرکت دانش بنیان ETTSAB سوئد راه حل هاي عملياتي گسترش همكاري ها در زمينه هاي مورد بحث را تشريح نمودند و بهمني نیز ضمن استقبال از گسترش همکاری علمی و پژوهشی دانشگاه شهرکرد و این شرکت دانش بنیان با ابراز خرسندي از زمينه ايجاد شده براي همكاري با شركت هاي دانش بنيان بين المللي، اظهار اميدواري نمود كه موارد مطرح شده هرچه سریع تر پيگيري و عملياتي شوند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۹:۰۸

30 Dec 2019