۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۳۳۰۱۶
فرماندار کوهرنگ؛

هشتمين جشنواره ملي برف‌آورد شهر برفي در کوهرنگ برگزار مي‌شود

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: هشتمين جشنواره ملي برف‌آورد شهر برفي، امسال در کوهرنگ برگزار مي‌شود وزمان دقيق اين جشواره در آينده‌اي نزديک اطلاع‌رساني مي‌شود.
هشتمين جشنواره ملي برف‌آورد شهر برفي در کوهرنگ برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، مرتضي زمانپور، فرماندار کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: با توجه به بارش عظيم برف در شهرستان کوهرنگ هشتمين جشنواره ملي برف‌آورد شهر برفي برگزار در اين شهرستان برگزار مي‌شود.
 
وي، هدف از برگزاري اين برف‌آورد را زمينه‌سازي براي طراحي و اجراي برف‌آورد سالانه به صورت بين‌المللي، ايجاد نگرش ويژه به جاذبه‌هاي کوهرنگ بعنوان مقصد گردشگري زمستاني و جذب گردشگر زمستاني، ميزباني هنرمندان و شرکت‌کنندگان سراسر کشور، ايجاد رقابت سالم، گسترش روحيه همکاري بين جوانان و علاقه‌مندان و معرفي و فروش صنايع دستي با برپايي نمايشگاه عنوان کرد.
 
وي پايداري مشاغل گردشگري، توسعه گردشگري زمستاني، افزايش جذب اشتغال واحدهاي اقامتي، گسترش روحيه تعاون و همکاري و بسط فرهنگ و رونق اقتصاد از تعامل آحاد مردم و شرکت‌کنندگان را از ديگر اهداف هشتمين برف‌آورد کشور در کوهرنگ برشمرد.

فرماندار کوهرنگ بيان داشت: زمان دقيق اين جشواره مشخص نيست اما در آينده‌اي نزديک اطلاع‌رساني خواهد شد.
 
در جشنواره برف‌آورد شهر برفي، هنرمندان، مبتکران و مجسمه‌سازان گرد هم مي‌ آيند تا توانايي و دانايي خود را در آفرينش سازه‌هاي برفي به رقابت گذارند.
 
اولين جشنواره شهر برفي، سال 1385 و با عنوان "برف و يخ" در چهارمحال و بختياري اجراء شد، اين جشنواره سال‌هاي بعد به نام "شهر برفي" و سپس بعنوان "برف‌آورد سالانه شهر برفي" ناميده شد.
 
انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۶:۴۱

25 Jan 2020