۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۰۰۳۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان

همه باید قبول کنیم که درگیر جنگ اقتصادی هستیم/تاکنون چندین مکان احتکار در فارسان شناسایی‌شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان گفت: همه باید قبول کنیم که درگیر جنگ اقتصادی هستیم لذا اگر مجاهد باشیم و روحیه جهادی داشته باشیم، پیروزی از ماست و اگر سوءاستفاده گر باشیم و تنها جیب خودمان را ببینیم، حتماً شکست می‎خوریم. و تاکنون در شهرستان فارسان چندین مکان احتکار شناسایی شد ست
همه باید قبول کنیم که درگیر جنگ اقتصادی هستیم/تاکنون چندین مکان احتکار در فارسان شناسایی‌شده است
سرهنگ دوم پاسدار حمید یزدانی در گفت‎وگو با خبرنگار جهانبین نیوز، ضمن تقدیر از سردار غیب پرور و بسیجیانی که در راستای شناسایی، معرفی محتکرین، ظالمان و برهم زنندگان آسایش مردم، باید گفت: فساد اقتصادی به‌مراتب از فساد سیاسی بدتر است و از مسئولان درخواست داریم با همه‌کسانی که دست به احتکار زدند و دلارهای دولتی را خوردند برخورد شود.

وی با اشاره به التهاب بازار کشور گفت: برخی افراد تنگ‌نظر کالاها و اجناس را احتکار و نرخ‌گذاری دلخواه می‌کنند تا کسب‌وکار در بازار از رونق بایستد.

وی برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم را مورد تأکید قرارداد و تصریح کرد: گرانی و رکود مردم را در تنگناهای اقتصادی قرار داده انتظار می‌رود رئیس‌جمهور و مسئولان برای حل مشکلات کشور تلاش مضاعف کنند.

وی افزود: دیگر شنیدن خبر تاراج بیت‌المال و فرار غارتگران برای مردم کشور قابل‌تحمل نیست.

وی بیان داشت: دولت موظف است که با این افراد به‌شدت برخورد کند تا از احتکار کالا جلوگیری شود، دادوستد باید آسان شود تا به فروشندگان ظلم نشود در این راستا قوه قضاییه نیز باید با مفسدان اقتصادی برخورد جدی داشته باشد.
 
وی اظهار کرد: تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به دستور رهبری یکی از راهبردهای خوب در رفع مشکلات بود این شورا باید مقابله با جنگ اقتصادی دشمن را در مدت‌زمانی کوتاه اجرایی کند.

وی خاطرنشان کرد: تقویت تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری و رفع معضل بیکاری و سخن گفتن با مردم به‌صورت شفاف اهمیت زیادی دارد این خواسته صریح رهبری و عموم مردم ایران است.

وی در خصوص مدیریت بازار ارز و سکه گفت: از اقتصاددانان ماهر و صاحب‌نظران انقلابی و علاقه‌مند به کشور در حوزه مسائل مالی و پولی استفاده شود. دولت با هم‌افزایی بسته‌های تکمیلی را جهت رفاه حال مردم اعلام کند و بر حسن اجرای سیاست‌ها با مدیریت صحیح به بازار ارز و سکه نظارت کند و متخلفین و اهمال‌کاران را عزل و مجرمین به دستگاه قضائی معرفی کند.

وی بیان داشت: همه باید قبول کنیم که درگیر جنگ اقتصادی هستیم لذا اگر مجاهد باشیم و روحیه جهادی داشته باشیم، پیروزی از ماست و اگر سوءاستفاده گر باشیم و تنها جیب خودمان را ببینیم، حتماً شکست می‎خوریم.

وی بابیان اینکه آنچه در کشور غالب است، روحیه ایثار و آمادگی مردم است، خاطرنشان کرد: در موضوع اقتصادی باید باروحیه جهادی وارد شویم، روحیه کشور ازلحاظ نظامی بسیار عالی است و باید تلاش کنیم تا در سایر بخش‎ها نیز به این مرحله برسیم .

انتهای پیام/590پ

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۲:۳۳

10 Jan 2020