۰
plusresetminus
رزمايش پيامبر اعظم(ص)در تنگه هرمز و خليج فارس عظمت و اقتدار ايران اسلامي را به مستکبران جهان نشان داد.
رزمايش پيامبر اعظم(ص) عظمت و قدرت ايراني اسلامي را نشان داد/با احداث سد بهشت آباد، شهرستان اردل به قطب گردشگري در کشور تبديل مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت ‌الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اردل ضمن دعوت به تقواي الهي و تسليم امر پروردگار در امور زندگي و تلاش، صبر و مقاومت در راه کمال، اظهار داشت: اگر صبر و شکيبايي و پايداري نماييد و تقوي را در زندگاني دقيق مراعات کنيد، نيرنگ دشمنان هيچ ضرري و زياني به شما نمي رساند.

سلمانپور افزود: پايداري و شکيبايي و توجه به معنويت و تقوي دو عامل مهم است که نقشه ها و طرفند هاي شياطين و استکبار را از بين مي برد و عامل پيروزي خواهد بود.

وي با توصيه به خانواده ها و متصديان امور تربيتي مدارس براي تلاش در تربيت فرزندان سالم اظهار کرد:تربيت فرزندان و دانش آموزان سالم و صالح جامعه اي آرماني سالم و بدور از هر گونه خلاف و بي اخلاقي بدنبال خواهد داشت.

امام جمعه اردل با تسليت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: زندگي اجتماعي، سياسي، عبادي و خانوادگي حضرت زهرا(س) براي ما الگو است.

حجت الاسلام موسي سلمانپور با بيان اين که توسل به حضرت فاطمه زهرا(س) خوب است اما به تنهايي کار ساز نيست، تصريح کرد: آن چه گره مشکلات زندگي را باز مي کند اين است که نوع زندگي خود را با زندگي امام علي (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) تطبيق دهيم.

خطيب جمعه اردل در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به رزمايش بزرگ پيامبر (ص) در تنگه هرمز و خليج فارس اذعان کرد: رزمايش پيامبر اعظم (ص) اقتدار نظامي کشوررا نشان داد.

وي ادامه داد:اقتدار دفاعي کشور باعث مي شود تاآمريکا يا هر کشور ديگري فکر تجاوز به ايران اسلامي را از ذهن خود بيرون کند.

حجت الاسلام سلمانپور با بيان اينکه احداث سد بهش آباد يکي از مهمترين مطالبات شهرستان اردل و از مصوبات شوراي عالي آب بوده اظهار کرد: با احداث سد بهشت آباد شهرستان اردل مي‌تواند به عنوان قطب گردشگري و سياحتي مردم کشور تبديل شود و همچنين براي صدها جوانان بيکار استان و شهرستان اشتغال ايجاد مي کند که اميدواريم مسئولان براي شروع به کار هر چه سريعتر اين پروژه همکاري‌ و تلاش بيشتري را داشته باشند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۵:۴۸

21 Jan 2020