۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۳۹۱۴۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال وبختیاری:

فرهنگ ، سبک زندگی و سخت گیری خانواده هااز موانع ازدواج جوانان در استان است

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ترس از مسوولیت پذیری، نبودن مسکن و شغل، فرهنگ و سبک زندگی، سخت گیری خانواده ها و تمرکز نکردن بر روی شناخت یکدیگر از موانع ازدواج جوانان در استان است.
فرهنگ ، سبک زندگی و  سخت گیری خانواده هااز موانع ازدواج جوانان در استان است
به گزارش جهانبین نیوز، حمید کریمی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه   اظهار داشت: چهارمحال وبختیاری دومین استان در کمترین ثبت واقعه طلاق در کشور است.

وی، پایبندی به سنت ها و تحکم خانواده را از دلایل پایین بودن طلاق در حوزه جوانان عنوان کرد.

به گفته وی، هم اکنون ۲۶درصد از جمعیت این استان را جوانان تشکیل می دهند که جمعیت جوان این استان حدود ۲۴۶هزار نفر است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: ترس از مسوولیت پذیری، نبودن مسکن و شغل، فرهنگ و سبک زندگی، سخت گیری خانواده ها و تمرکز نکردن بر روی شناخت یکدیگر از موانع ازدواج جوانان در استان است.

کریمی یادآور شد: هیچ دستگاهی به تنهایی نمی تواند مشکلات جوانان را رفع کند و باید تمامی دستگاهها در حوزه جوانان فعال باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت:در ستاد ساماندهی جوانان ۹ کمیته وظایف سنگینی برعهده دارند که باید برای ساماندهی جوانان گام بردارند.

وي ادامه داد: برگزاري دوره هاي آموزشي و مشاوره از جمله کارهايي است که ميتوان براي جوانان به اجرا در آورد.

کريمي با بيان اينکه هرکجا سمن ها ورود پيدا کنند آسيب هاي اجتماعي کاهش پيدا مي کند اذعان داشت: در سطح کشور ما بايد وضعيت جوانان را بهبود ببخشيم.

مدیر کل ورزش وجوانان استان گفت: تا کنون ۳۹ سمن فعال در استان وجود دارد که تا پايان سال اين تعداد به ۵۰ سمن افزايش پيدا خواهد کرد.

وي تصريح کرد:در آينده خانه جوان در اين استان احداث خواهد شد که تا کنون يک ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومان اعتبار براي آن در نظر گرفته شده است.

کريمي با اشاره به اينکه براي خانه جوان متاسفانه تا کنون نتوانسته ايم زميني را تحويل بگيريم بيان داشت: به زودي زميني در ميرآباد شرقي تحويل گرفته شده و کلنگ زني آن را در دستور کار داريم.

وي ۸ ارديبهشت را روز جوان عنوان کرد و بيان داشت:در هفته جوان ۳۵۰ عنوان برنامه در محورهاي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي در اين استان اجرا مي شود.

انهای خبر/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۴۰

31 Dec 2019