۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۳۸۱۵۶
اجاره هاي کمر شکن مغازه ها در چهارمحال و بختياري:

بیزار از بازار!/ یخ زمستانی کسب و کار در لردگان!

اين روزها حال بازار شهر لردگان خوش نيست و اغلب اجاره‌نشين‌هاي بازار توان تامين اجاره مغازه خود را ندارند.
بیزار از بازار!/ یخ زمستانی کسب و کار در لردگان!
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، با گذري بر بازار شهرستان لردگان و مغازه هاي خيابان وليعصر و بلوار شهداي اين شهر خواهيم ديد رکود شديد اقتصادي و عدم توانايي خريد مردم، بازاريان را تا مرز ورشکستگي کشانده است.

دوربين ما با ثبت تصاويري از برخي اصناف در ساعات اوج شلوغي بازار پاي درد دل اين بازاريان نشست و گفتگويي انجام داد.
 

کسبه بازار در خيابان وليعصر لردگان در اين باره مي گويند: زماني رکود براي بازار تمام مي‌شود که پول در جيب مردم باشد تا مغازه‌دارها ترغيب شوند به خريد عمده از بازاري‌ها؛ به عبارتي بايد از قشر پايين به بالا وضعيت مردم بهتر شود تا کاسبي بازاري‌ها هم رونق بگيرد.

يک ديگر از کسبه در لردگان از وضعيت بد اقتصادي کشور و خالي بودن جيب مردم سخن گفت و بيان داشت: پول براي مردم نيست ولي براي نجومي بگيران و اختلاسگران هميشه هست و وقتي نوبت به يارانه مي رسد دولت  عزا مي گيرد و يا مي خواهد يارانه را قطع کند.
 

یکی دیگر از مغازه‌داران گفت: بيشتر مردم ترجيح مي‌دهند مواد غذايي و نيازهاي ضروري خود را تامين کنند و بعداً اگر پولي باقي ماند نسبت به خريد ساير اقلام اقدام کنند.

کسبه دیگری با بغض بیان داشت: حالا ساعت 11 و نزديک به ظهر است، خدا گواه است که هنوز حتي دشت هم نکرده ايم و ديگر از بي مشتري اعصاب و روحيه اي برايمان نمانده.
 

 

زيادي کرايه مغازه از ديگر گلايه هاي مشترک مغازه داران بود و مي گفتند ما در مکاني کسب و کار راه انداخته و تا شناخته مي شويم صاحب مغازه کرايه را افزايش مي دهد و يا مي گويد تخليه کنيد و همين زيادي کرايه نيز باعث شده ماليات هايي که براي ما تعيين مي شود بسيار زياد باشد.

یکی از مغازه داران گفت: هر سال دريغ از پارسال!  دولت به جاي حمايت از توليد داخل فقط ماليات ها و عوارض را افزايش مي دهد.

انتهاي پيام1026ج /630ل
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۶:۲۵

27 Dec 2019