۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۳۳۱۰۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

لزوم اجرای برنامه‌های آموزشی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: اهتمام به اجرای برنامه‌های آموزشی در راستای کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین رویکردهای کانون به عنوان متولی بخش کودک و نوجوان است و تاکنون کارگاه‌های زیادی در مراکز کانون سراسر استان به منظور آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی برگزار شده است.
لزوم اجرای برنامه‌های آموزشی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی یکی از مسائل مهم در جامعه کنونی به ویژه در بخش نوجوانان است.

وی با اشاره به لزوم اجرای کارگاه‌های آموزشی در راستای آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم به ویژه والدین بیان داشت: در راستای کاهش و پیشگیری از این آسیب ها در بین قشر کودک و نوجوان کانون پرورش فکری اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلفی کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ویژه‌برنامه فتح جاوید در مرکز شماره دو کانون با حضور ۷۰ نفر از دانش‌آموزان و همچنین کارشناسان نیروی انتظامی استان اجرا شد.

رحیمی افزود: تاکنون کارگاه‌های زیادی در مراکز کانون سراسر استان به منظور آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی والدین برگزار شده و والدین کودکان و نوجوانان از آموزش‌های ارائه شده در این کارگاه‌ها بهره‌مند شدند.

وی تاکید کرد: اهتمام به اجرای برنامه‌های آموزشی در راستای کاهش‌ آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین رویکردهای کانون به عنوان متولی بخش کودک و نوجوان است.

شادی کودکان و نوجوانان روستایی در جشن انقلاب

وی در ادامه به برگزاری برنامه هایشاد و مفرح همراه با محتوای انقلابی برای کودکان و نوجوانان در دهه فجر از سوی کتابخانه‌های سیار روستایی چهارمحال و بختیاری اشاره و یادآور شد: اجرای نمایش خلاق با موضوع انقلاب و وقایع زمان پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه‌های اصلی این کتابخانه‌ها در ایام‌الله فجر انقلاب است.

رحیمی اضافه کرد: کودکان و نوجوانان استان علاوه بر بهره‌مندی از کتاب‌های مختلف در طول سال از کتاب‌های انقلابی با محتوای معنوی و ملی و همچنین برنامه‌های متنوع این کتاخانه‌های سیار و پستی نیز استفاده می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری افزود: مشارکت اعضای کتابخانه‌های سیار روستایی و پستی در اجرای برنامه‌های دهه فجر با هدف ترویج فرهنگ بهره‌مندی از کتابخانه‌های سیار روستایی، آشنایی بیش از پیش با انقلاب اسلامی و سیره امام خمینی (ره) و چهره‌های شاخص انقلابی از اهداف مهم این طرح به شمار می‌رود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۶:۱۵

27 Jan 2020