۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۳۰۵۹۶
شهردار شهرکرد:

خط کشی معابر دانش آموزی و نصب بنر، ویزه برنامه شهرداری برای مهرماه

شهردار شهرکرد از آمادگی این نهاد در راستای استقبال از بازگشایی مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی در سطح شهر خبر داد.
خط کشی معابر دانش آموزی و نصب بنر، ویزه برنامه شهرداری برای مهرماه
نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط شهرداری شهرکرد، بام ایران برای آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در مهر ماه امسال آماده می شود.

شهردار شهرکرد به بیان جمع‌بندی کلی از اقدامات انجام شده از سوی شهرداری در ستاد استقبال از مهر پرداخت و گفت: هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مرتبط با سال تحصیلی جدید توسط شهرداری انجام شده است.

وی از مهمترین اقدامات ستاد مهر شهرداری تا آغاز مهر را خط کشی معابر جلوی مدارس، نصب بنر، نظافت و پاکسازی سطح شهر، توزیع اقلام فرهنگی در بین دانش آموزان، حضور مسئولان شهری در ویژه برنامه های مدارس، ساماندهی سرویس های ایاب و ذهاب عمومی مانند اتوبوس و تاکسی، لکه گیری معابر و برخی اقدامات فرهنگی دیگر عنوان کرد و گفت: شهرداری امسال به صورت ویژه به استقبال مهرماه می رود و قصد دارد رضایت شهروندان و اولیای دانش آموزان را فراهم آورد.

نورالله غلامیان دهکردی تصریح کرد: توسعه و گسترش فضاهای سبز، اجرای تمهیدات ترافیکی از جمله خط کشی های عابر پیاده، نصب سرعت گیر، نصب تابلوهای هشدار دهنده و شناسایی و رفع گره های ترافیکی از دیگر اقدامات این شهرداری است..

وی به کف‌شویی و جرم‌گیری داخل و شستشوی بدنه اتوبوس‌ها اشاره کرد و گفت: در مجموع بیش از ۱۲۰دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل شهری از ابتدای سال تحصیلی آماده خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان و شهروندان است.

شهردار شهرکرد در ادامه به اجرای طرح بازرسی ویژه سازمان تاکسیرانی در استقبال از مهر اشاره کرد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و لزوم نظارت عملکرد ناوگان تاکسیرانی، بر سرویس مدارس نیز نظارت می‌شود.
غلامیان دهکردی خاطر نشان ساخت: همزمان با طرح استقبال از مهر نیروهای اتش نشانی شهرداری شهرکرد ضمن آماده باش کامل به توزیع اقلام آتش نشانی، بروشور و آموزش روش‌های ایمنی و چگونگی استفاده از کپسول های آتش نشانی توسط دانش آموزان در مدارس خواهند پرداخت.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۴:۲۶

4 Feb 2020