۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۳۶۵۳۶
استاد حوزه و دانشگاه:

امروز عاشورا مانند يک چراغ هدايت است/شهيد حججي ها رفتند تا مدل زندگاني حضرت زينب(س) حاکم شود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: در نگاه به جامعه امروز عاشورا يک دارو، محفل و چراغ براي کل جامعه بشري است.
امروز عاشورا مانند يک چراغ هدايت است/شهيد حججي ها رفتند تا مدل زندگاني حضرت زينب(س) حاکم شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين صابري اراکي در همايش پيروان فاطمي رهروان زينبي اظهار کرد: آنچه براي همه چيز درمان است يکي قرآن و ديگري زنده نگه داشتن قيام امام حسين (ع) است.

وي با اشاره به اينکه بايد در محضر عاشورا و عاشوراييان استفاده بهينه را ببريم تصريح کرد: اگر نگاهي به جامعه خود بياندازيم خواهيم ديد که چقدر مشکلات زيادي در جامعه گربانگير همه شده و اکثر اين مشکلات به خاطر فراموش کردن بسياري از ارزش هاي اسلامي بوده است.

صابري اراکي ادامه داد: حضرت زينب بانويي افتخار آميز در کربلا بود که با وجود از دست دادن محارم خود بازهم با تمام صلابت مقابل دشمن ايستاد و براي هميشه نام او در تاريخ زنده نگه داشته شده است.

وي با بيان اينکه امروز در جامعه طلاق رواج پيدا کرده است عنوان کرد: صبر زنان و مردان ما در جامعه امروز کم شده است و بهتر است بانوان اين سرزمين حضرت زينب را اسوه خود قرار دهند و در مقابل با مشکلات صبر و بردباري داشته باشند.

صابري اراکي يادآور شد: افراد که بالاي ممبر مي روند بايد ممبر را با مسائل امروز مطرح کنند و در هر صورت بايد دقت کنيم که از واقعه عاشورا و کربلا دور نمانيم.

لازم به ذکر است در اين مراسم از مادر شهيد مدافع حرم شهيد عسگري ، همسر شهيد مدافع حرم سيف الله خدابنده، همسر جانباز مدافع حرم کاظمي و سيد حسن موسوي مدافع حرم تجليل و تقدير به عمل آمد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۴:۴۰

22 Jan 2020