۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۲۵۹۱۶
تکواندو جایزه بزرگ - مکزیک؛

عاشورزاده به مدال نقره دست يافت/ سونامی به حریف کره‌ای باخت

تکواندوکار جوان کشورمان در دیدار نهایی رقابت‌های جایزه بزرگ مکزیک با قبول شکست برابر حریفی از کره‌جنوبی به مدال نقره رسید. این دومین شکست فرزان عاشورزاده در سه ماه گذشته بود که دومین طلا را از وی گرفت.
عاشورزاده به مدال نقره دست يافت/ سونامی به حریف کره‌ای باخت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  مهر، فرزان عاشورزاده که سه طلا، یک نقره و یک برنز رقابت‌های جایزه بزرگ را در دو سال گذشته در کارنامه داشت، در آخرین مرحله این مسابقات با شکست همه رقبا راهی بازی نهایی وزن ۵۸- کیلوگرم شد و در این مرحله مقابل نماینده کره‌جنوبی متوقف شد. وی کار خود را در این رقابت‌ها با پیروزی ۸ بر ۵ مقابل «لوکاس گیژمان» آرژانتین آغاز کرد.

تکواندوکار جوان کشورمان که از سوی فدراسیون جهانی «سونامی تکواندو» لقب گرفته، در مرحله نیمه نهایی هم در یک مبارزه برتر «كسر رودريگز» از کشور میزبان را ۷ بر ۴ شکست داد و به فینال رسید.

عاشورزاده در دیدار نهایی برابر «تائي‌هون كيم» دارنده دو مدال طلاي مسابقات قهرمانی جهان در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵، طلای مسابقات قهرمانی آسيا و بازی‌های آسيايی در سال ۲۰۱۴، يك طلا، يك نقره و ۳ برنز مسابقات جایزه بزرگ در دو سال گذشته نتیجه را ۳ بر ۲ واگذار کرد و و نقره گرفت.

این تکواندوکار جوان ایران در تاریخ ۲۵ مهرماه سال جاری و در مسابقات تكواندو جايزه بزرگ منچستر برابر «جیسوس تورتوسا» قهرمان نوجوانان جهان از اسپانیا شکست خورد و از رسیدن به دیدار نهایی آن رقابتها محروم شد.

مسعود حجی‌زواره دیگر تکواندوکار تیم ملی کشورمان در روز نخست رقابتها بعد از برتری ۶ بر ۵ مقابل «دامون سانسوم» در وزن ۸۰- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی ۴ بر ۳ نتیجه را به «آرون کوک» از مولداوی واگذار کرد و به دیدار رده‌بندی رفت. این تکواندوکار کشورمان در دیدار رده بندی «آلبرت گان» از روسیه را شکست داد و برنز گرفت.

این دوره از رقابتها شامگاه شنبه ۱۴ آذرماه به وقت تهران تهران آغاز شده، دو روز به طول خواهد انجامید.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۹:۰۹

12 Jan 2020