۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۲۷۹۹۶
همزمان با ميلاد حضرت فاطمه (س)؛

15 جشن شادي در اردل برگزار مي‌شود

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن 15 جشن شادي و ايستگاه صلواتي در اين شهرستان برگزار مي‌شود.
15 جشن شادي در اردل برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، سيد اصغر حسيني اردلي کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه ضمن تبريک به مناسبت فرارسيدن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و گراميداشت مقام والاي مادران و زنان گفت: زنان و مادران ما در زندگي خود بايد شيوه و منش فاطمي داشته و از سيره آن حضرت پيروي نمايند و به هنگام دفاع از اسلام و آرمان‌هاي والاي انقلاب، پيرو ولايت‌فقيه و پشتيبان امام زمان‌شان باشند.

حسيني با بيان اينکه الگوگيري از حضرت فاطمه (س) تضمين‌کننده راه خوشبختي و سعادت است اظهار کرد: در اين ايام فرخنده بايد مراسم‌هایی برگزار کنيم که در شان اين بانوي بهشتي باشد.

وي افزود: ۱۱ فروردين که مصادف است با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها و روز زن ۱۵ جشن شادي و ايستگاه صلواتي با همکاري پايگاه‌هاي بسيج و هيئت‌هاي مذهبي در سطح شهرستان اردل برگزار مي‌شود.

کارشناس فرهنگي تبيلغات اسلامي شهرستان اردل بيان کرد: باتوجه به نشست‌هايی که اخيرا با هيئت‌هاي مذهبي و پايگاه‌هاي بسيج داشتيم جشن‌هاي امسال با شکوه‌تر از سال‌هاي قبل و باحضور باشکوه مردم برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۵:۱۸

1 Feb 2020