۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۱۰۷۹۶
مصلحی:

می خواهم به او بگویم تو غلط می کنی!

وزیر اطلاعات دولت دهم با بیان نقل قولی در یک جمع دانشگاهی با موضوع مقایسه توان نظامی آمریکا در برابر ایران، گفت: به دنبال آن شخص می گردم تا به او بگویم تو غلط می کنی. [مصلحی: می خواهم به او بگویم تو غلط می کنی]
می خواهم به او بگویم تو غلط می کنی!
به گزارش جهان بین، حجت الاسلام  ˈحیدر مصلحیˈ در یادواره شهدای دانشجوی فومن و شفت که در مسجد جامع فومن برگزار شد، برای موفق خواندن مذاکرات تیم هسته ای ایران در ژنو، نیاز به زمان داریم و هنوز زود است که بگوییم موفقیت حاصل شده است.

وی در این مراسم که روز پنجشنبه برگزار شد، از اظهارات عده ای از افراد در داخل در خصوص کمرنگ نشان دادن قدرت دفاعی ایران انتقاد کرد.

مصلحی افزود: یکی از افراد در جمع دانشجویان دانشگاهی در کشور گفته که آمریکا اگر بخواهد می تواند در عرض ۱۰ دقیقه تمامی تاسیسات هسته ای و استراتژیک ایران را نابود کند.

وزیر
سابق اطلاعات ادامه داد: من به دنبال آن شخص می گردم تا به او بگویم تو غلط می کنی، شما که از توان دفاعی کشور خبر نداری و در مسیر اصلی انقلاب نیستی؛ چگونه به خود اجازه می دهی چنین اظهاراتی بگویی.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: معظم له، پرده از چهره استعمارگران برداشتند و به ما هشدار دادند که هر زمان از استکبار جهانی غافل شویم، ضربه جبران ناپذیری خواهیم خورد.

حجت الاسلام مصلحی اضافه کرد: بنا به فرامین رهبر انقلاب هیچگاه نباید به استکبار جهانی اعتماد کرد زیرا آنها حتی در مذاکره تلفنی با رییس جمهوری که کار غلطی بود و یا در اظهارنظرهای دیگر خود هرگز حاضر نیستند ساختار اصلی نظام اسلامی را قبول کنند و فقط از واژه ملت ایران استفاده می کنند.

انتهای خبر/


جهان بین,مصلحی,ظریف,قدرت نظامی,ایران,آمریکا,نسنجیده,ناآگاهانه,قدرت دفاعی
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خدارحمی
دشمن هیچ غلطی نمی تواندبکند

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۵:۲۰

4 Feb 2020