۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۳۰۲۲۶
فرماندار اردل:

هفته دولت تجليل از رادمرداني که جهادي از انقلاب دفاع کردند، است

فرماندار شهرستان اردل گفت:هفته دولت تجليل از رادمرداني است که جهادي از انقلاب دفاع کردند و براي سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از جان شيرين خود گذشتند.
هفته دولت تجليل از رادمرداني که جهادي از انقلاب دفاع کردند، است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در جمع نمازگزارن شهرستان اردل ضمن گراميداشت يادو خاطره شهداي هفته دولت،شهيدان رجايي و باهنر گفت: مسئولين بايد رفتار،کردار و گفتار شهدا را سرلوحه ي کار خود قرار داده و در سنگر خدمتي که به پاس مجاهدت ها و جانفشاني هاي شهدا به آنها رسيده ، تلاش صادقانه و سرشار از اخلاص را مدنظر خود قرار دهند.

نوذري با بيان اينکه هفته دولت تجليل از رادمرداني است که جهادي از انقلاب دفاع کردند و براي سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از جان شيرين خود گذشتند افزود: مسئولين بايد با خدمت صادقانه و خالصانه به مردم، بخشي از دين خود را به شهدا ادا کنند .

وي با اشاره به عملکرد دولت تدبير و اميد در شهرستان اردل گفت:دولت يازدهم در طول فعاليت خود خدمات گسترده اي را به مردم انجام داده و توانسته آثار مثبتي در زندگي مردم داشته باشد .

فرماندار شهرستان اردل بيان کرد : طي هفته دولت، ۱۹ پروژه و طرح عمراني با اعتباري بالغ بر۱۷۰ ميليارد ريال در شهرستان اردل افتتاح و کلنگ زني مي شود که حاکي از تلاش دولتمردان در راستاي خدمات رساني به مردم با هدف جلب رضايت اين ولي نعمتان اصلي نظام مي باشد.

وي گفت: ما همه وظيفه داريم که از رهنمودهاي مقام معظم رهبري تبعيت کرده و در جهت خدمت به مردم و جلب رضايت آنها تلاش نماييم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۲:۰۹

29 Dec 2019