۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۳۵۲۷۶

تکدي‌گري معضلي اجتماعي در شهرکرد/مسئولان چاره‌ایی بیاندیشند

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: حضور متكديان در سطح شهر علاوه‌بر برهم زدن چهره شهر، آسيب‌هاي اجتماعي را نيز به دنبال خواهد داشت كه بايستي ساماندهي متكديان در دستور كار مديران و مسئولان قرار گيرد.
تکدي‌گري معضلي اجتماعي در شهرکرد/مسئولان چاره‌ایی بیاندیشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حميد ملك پور فرماندار شهرستان شهرکرد تكدي‌گري را يكي از آسيب‌هاي اجتماعي عنوان كرد و اظهار داشت: متاسفانه يك تا دو گروه در زمينه تكدي‌گري در شهركرد فعاليت مي‌كنند كه از خارج از استان به داخل هدايت مي‌شوند و در چهارراه‌ها، ترمينال‌ها و مكان‌هاي پرتردد حضور دارند.

فرماندار شهرستان شهركرد به وجور خلل قانوني درخصوص برخورد با متكديان اشاره كرد و گفت: اين افراد پس از جمع‌آوري طبق قانون به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت در مراكز بهزيستي نگهداري مي‌شوند و متاسفانه همين امر عامل شروع مجدد فعالت اين افراد است.

ملك پور خاطرنشان كرد: تكدي‌گري در شهركرد دو نوع است كه تعدادي از آنان نياز به مكاني براي نگهداري در فصول سرد سال دارند كه شهرداري متولي اين امر است و برخي ديگر از متكديان كه از خارج به داخل استان مي‌آيند و نياز به نگهداري موقت دارند كه مقام قضايي تشخيص مي‌دهد كه اين افراد به صورت موقت در چه مكاني اسكان كنند و بهزيستي را مكلف به اين كار كرده‌اند.

وي اضافه كرد: همه دستگاه‌هاي متولي بايد با تعامل سازنده و همكاري، اين معضل اجتماعي را به شكل مطلوب ساماندهي كنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۹:۰۸

24 Jan 2020