۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۳۰۶۸۶
به مناسبت عيد امامت و ولايت:

آيين تجليل از محيط بانان چهارمحال و بختياري برگزار شد

همزمان با عيد سعيد غدير، آيين تجليل از محيط بانان چهارمحال و بختياري با حضور استاندار و جمعي از مديران استاني در شهرکرد برگزار شد.
آيين تجليل از محيط بانان چهارمحال و بختياري برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ، مراسم تجليل از محيط بانان اين استان با حضور استاندار، جمعي از مديران استان و خانواده هاي محيط بانان در شهرکرد برگزار شد.

مديرکل حفاظت محيط زيست استان ضمن تقدير از خانواده هاي محيط بانان، انجام مطلوب وظايف دشوار سازماني محيط باني را وابسته به حمايت و پشتيباني خانواده آنان دانست.

شهرام احمدي از چهارمحال و بختياري به عنوان پايتخت زيباييهاي طبيعي کشور ياد کرد و از عدم تطابق نيرو، امکانات و توان حفاظت محيط زيست استان با تکاليف قانوني اين مجموعه سخن گفت.

احمدي با اشاره به بلاتصدي بودن حدود دوسوم پست هاي سازماني در اين دستگاه اظهار داشت: وظيفه حفاظت از محيط زيست به دليل شرايط خاصي که دارد به هيچ عنوان قابل تعطيلي يا کم کاري نيست.

وي ميزان ساعات کاري محيط بانان استان را حدود سه و نيم برابر کارمندان دولت اعلام نمود و بر پايين بودن پايه حقوقي اين قشر زحمتکش تاکيد کرد.

مديرکل حفاظت محيط زيست استان اذعان داشت: هرچند کمک مديران استان در حمايت محيط بانان قابل توجه بوده، اما بعلت فراهم نبودن بستر مناسب هنوز تا رسيدن به جايگاه مطلوبب فاصله وجود دارد.

شهرام احمدي قاسم سليماني دشتکي را اولين استانداري عنوان کرد که حداقل سه روز در مناطق حفاظت شده پياده روي نموده و شب را در پاسگاه هاي محيط باني بيتوته کرده و از نزديک درجريان مسائل و مشکلات محيط بانان قرار گرفته است.

وي ضمن برشمردن عناوين برتر در زمينه هاي مختلف کاري توسط اداره کل حفاظت محيط زيست استان گفت: احياي تالاب گندمان، مديريت پسماند بخصوص پسماندهاي عفوني، ايجاد اولين شهرک بازيافت، آغاز تفکيک زباله از مبداء در استان، رسيدن تلفات حيات وحش بعلت بيماري واگير به صفر، افزايش ۱۲۰ درصدي آموزشهاي زيست محيطي، افزايش ضريب حفاظتي مناطقف حفاظت دو منطقه توسط دوربين هاي مداربسته، کشف و ضبط بيش از ۱۳۵ قبضه اسلحه از متخلفان، افزايش ۷۰ درصدي پايش صنايع و کاهش ۵۰ درصدي صنايع آلاينده در استان از جمله اقداماتي است که نشان دهنده استفاده از تمامي نيرو و امکانات موجود درجهت حفظ محيط زيست استان است.

آيين تجليل از محيط بانان چهارمحال و بختياري با حضور بيش از ۳۰۰ تن از محيط بانان و خانواده هاي آنان در سالن اجتماعات شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه استان برگزار شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۶:۲۹

18 Jan 2020