۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
کد مطلب : ۱۶۸۲۶
امام جمعه شهر اردل:

جای تاسف است که در سفر رییس جمهور به استان هیچ جلسه ای برای مشکلات فرهنگی در نظر گرفته نشد

جای تاسف است که در سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان چهارمحال وبختیاری هیچ جلسه ای برای مشکلات فرهنگی در نظر گرفته نشد و بایستی در این سفر مشکلات فرهنگی هم مطرح می شد.
جای تاسف است که در سفر رییس جمهور به استان هیچ جلسه ای برای مشکلات فرهنگی در نظر گرفته نشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسی سلمانپور در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اردل با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، پرهیزکاری و توسل و تمسک به آیات خداوند برای دوری از گناه اظهار کرد: کسانی که دستورات خداوند را سرلوحه زندگی و کارهای خود قرار بدهند به هدایت خداوند دست پیدا می‌کنند.

سلمانپور بهترین وسیله برای رضایت خداوند را رعایت تقوا و پرهیزکاری دانست و تصریح کرد: دوری از کارهای گناه که بسیار ساده و آسان است می‌تواند انسان را از هلاکت و نابودی نجات دهد.

وی در ادامه با اشاره به ایستادگی مردم مظلوم غزه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد : حماسه ۳۰ روز مقاومت مظلومانه مردم بی‌پناه غزه باعث سومین شکست رژیم اسرائیل شد و با فرار ارتش اسرائیل از نوار غزه نابودی این رژیم سرعت بیشتری پیدا کرد.

امام جمعه اردل تصریح کرد: بزرگ‌ترین دستاورد حوادث غزه رسوایی بزرگ مدعیان حقوق بشر و خیانت سران رژیم‌های فاسد عرب و حقانیت و اقتدار رهبر و نظام اسلامی ایران برای جهانیان بود.

سلمانپور در ادامه از حضور پر شور مردم در استقبال از سفر رئیس جمهور و هیت دولت به استان و نماینده دولت به این شهرستان تشکر و قدردانی کرد و اظهار کرد: مطالبات مردم شهرستان اردل در این سفر خوب ارائه شد و امیدواریم که رئیس جمهور و هیئت همراه جهت تکمیل ۷۶ پروژه ناتمام این شهرستان عنایت ویژه داشته باشند.

وی در پایان با گلایه از صداو سیمای استان در خصوص پوشش ندادن سخنان مسئولین در حضور علی ربیعی، نماینده دولت در شهرستان اذعان داشت: صدا و سیما باید اخبار شهرستان اردل را پوشش می داد تا مشکلات مردم به گوش مسئولین استانی هم می رسید.

گفتنی است در محل مسجد حضرت ابالفضل (ع)، محل برگزاری نماز جمعه شهر اردل، رساله ی مقام معظم رهبری با تخفیف ویژه فروخته  شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۱:۲۰

12 Jan 2020