۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۳۲۸۴۶

پيام تشکر از شهردار و شوراي اسلامي شهر اردل از زبان مردم

مردم شهر اردل با ارسال پيامي از زحمات بي شائبه شهردار محترم و شوراي اسلامي اين شهر در خصوص کارهاي عمراني – خدماتي، فضاي سبز و رفع سد معبر تقدير و تشکر نمودند.
پيام تشکر از شهردار و شوراي اسلامي شهر اردل از زبان مردم
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، جمعي از مردم ولايتمدار شهر اردل با ارسال پيامي از زحمات بي شائبه شهردار محترم و شوراي اسلامي شهر اردل در خصوص کارهاي عمراني–خدماتي، فضاي سبز و رفع سد معبر تقدير و تشکر نمودند متن کامل پيام در زير آمده است.

بسمه تعالي

رياست محترم شهرداري شهر اردل مهندس رئيسي و شوراي محترم شهر اردل

سلام عليکم

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ع)

ديرينه خدمتي حضرتعالي و اعضاي محترم شوراي اسلامي،مفتخر به سوابق درخشان و خدمات بي بديل و نيکنامي بوده و خادمين انقلاب اسلامي و مردم آگاه و متدين شهر اردل از آن نيک مطلعند.

ما مردم ولايتمدار شهر اردل در راستاي اين خدمات ارزشمند بابت مديريت شهري خود و ساماندهي و پيگيري مشکلات مردم در سطح شهر در تمام زمينه ها بخصوص کارهاي عمراني - خدماتي، فضاي سبز و علي الخصوص رفع سد معبر، توسعه فرهنگي، اجتماعي، و آباداني اين شهر تاريخي اين ميسر نگشته مگر به همت والاي مرداني از جنس ايثار و عاشقان خدمت همچون عزيزان شوراي اسلامي که خواسته بحق اکثريت شهروندان بوده فراهم آورده ايد تشکر نماييم هر چند زبان در بيان مکنونات قلبي قاصر است . يقينا مردم خادمين خود را فراموش نکرده وهمواره سپاسگزار خواهند بود.

وظيفه خود مي دانيم از زحمات شما و همکاران محترم در بررسي و رفع مشکلات در شهر تشکر و سپاسگزاري نماييم.

توفيق شما را ظل توجهات حضرت وليعصر(عج ) و عنايات خداوند متعال خواهانيم

جمعي از مردم ولايتمدار شهر اردل

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۵:۱۲

27 Dec 2019