۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۲۹۳۳۶
سرمربي تيم ملي جودو بانوان کشور:

چادري بودنم افتخار من است

سرمربي تيم ملي جودو بانوان کشور گفت:حجابم به من آرامش مي دهدو افتخار ميکنم که چادري هستم و حجاب فاطمي را الگوي خود قرار دادم.
چادري بودنم افتخار من است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، راضيه سليمي بني سرمربي تيم ملي جودو بانوان کشور مهمان ويژه مردم شهرستان اردل در همايش حجاب و عفاف گفت: حجاب يعني پوششي که اسلام و شرع گفته در سوره مبارکه نور آيه ۳۰ الي ۳۱ به صراحت بيان شده است و حجاب نه براي يک خانواده بلکه براي يک جامعه لازم و ضروري است.

سليمي در خصوص آثار و برکات حجاب در جامعه افزود: جامعه اي که حجاب داشته باشد خلاف و گناه در آن کمتر است، پوشش خانم ها براي آقايان هم مفيد تر است، ضرب المثلي که در جامعه رواج است که مي گويند دلت پاک باشد، ظاهر مهم نيست، اصلا درست و مناسب نيست، اسلام هم در ظاهر و هم در باطن انسان ها است، کسي که ايمان دارد عمل هم بايد داشته باشد.

وي دختران محجبه را مورد خطاب قرار داد و اظهار کرد: بعضي ها فکر مي کنند که حجاب مانع از کارهاي جمعي و يا تفريح هاي شاد و مفرح بانوان مي شود، اين تصوري غلط است، بانوان محجبه سينما، پارک و مکان هاي تفريحي بروند و لباس هاي شاد در مهماني هاي ويژه خانم ها بپوشند و با رفتار و اخلاق خوب و خوش در جذب افراد خيلي موثر و تاثير گذار مي توانند باشند.

سرمربي تيم ملي جودو بانوان کشور با بيان اينکه حجاب و عفاف بانوان باعث سربلندي آنها پيش خداي خود و مادر سادات حضرت فاطمه(س) مي باشد گفت:حجابم به من آرامش مي دهدو افتخار ميکنم که چادري هستم و حجاب فاطمي را الگوي خود قرار دادم.

وي بيان کرد: بانوان چادري بايد در همه زمينه ها، علمي، هنري، اخلاقي، رفتاري و… الگو باشند، بانوي محجبه ي چادري که در دانشگاه رتبه اول مي شود بدون اينکه خودش بداند دارد تبليغ حجاب مي کند، نگاه و رفتار بانوي چادري به بانوي بي حجاب خيلي موثر است.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۱:۲۳

26 Dec 2019