۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۲۴۳۸۶
گزارشی از یک دیدار

شوق دیدار مقام معظم رهبری در قلوب مردم چهار محال و بختیاری

از گوشه و کنار حسینیه شعارهای زیبایی چون ، ای رهبر آزاده آماده ایم ، آماده ، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، خامنه ای خمینی دیگر است و....به گوش می رسید.
شوق دیدار مقام معظم رهبری در قلوب مردم چهار محال و بختیاری
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز هزار نفر از مردم استان چهارمحال و بختیاری برای دیدن مقام معظم رهبری خود را آماده کرده بودند ، عده ای برای نماز مغرب و عشاء خود را به مصلی رسانده و عده ای دیگر در میدان قدس شهرکرد حضور بهم رسانده بودند ، جمعیت زیادی از گوشه و کنار استان به این میدان آمده بودند ، ذوق و شوق را در چشمان یکایک آن ها می دیدی.

در میان جمع دختری با صدای گریه نظر همه را به خود جلب کرده بود آن دختر به یکایک مسئولین التماس می کرد که او را نیز با خود به دیدار رهبر ببرند .او مدام تکرار میکرد بزرگترین آرزوی من دیدار با رهبر است که رهبر را از نزدیک ملاقات کنم ، و بلاخره توانست مسافر یکی از اتوبوس ها باشد و به بزرگترین آرزوی خود دست پیدا کند.

هر اتوبوس یک مسئول کاروان داشت که یکایک افراد را از روی لیستی که قبلا آماده شده بود می خواندند و افراد به داخل اتوبوس می رفتند ، در این میان تعدادی از خبرنگاران نیز که خود را از هفته قبل برای این دیدار آماده کرده بودند انتظار آمدن اتوبوس را می کشیدند که بلاخره بعد از دو ساعت تاخیری اتوبوس آن ها نیز آمد.

در مسیر هرکس از خاطره های شیرین دیدار با رهبر حرف میزد و آن هایی که تا کنون مشرف به ملاقات آقا نبودند با شوق بسیار به حرف های آن ها گوش می دادند.

هنگام اذان صبح بود که اتوبوس ها یک به یک در پارکینگ مرقد امام ترمز میکردند و افرادی پیاده می شدند در حالی که لبخند نو بر لب داشتند خود را برای اقامه نماز صبح آماده می کردند.

دیدار ها تازه می شد و دوستان تازه رسیده را نیز به جمع خودشان می بردند.
بعد از اقامه نماز صبح افراد سوار بر اتوبوس شدند و صبحانه را دور هم میل نمودند و کارت های ملاقات بین افراد توزیع شد.

بلاخره به تهران رسیدن و جمعیت زیادی از قشرهای مختلف وارد کوچه شدند و صف کشیده بودند جلوی گیت ورودی، هنوز گرم صحبت اند، افراد چک می شود و این کار طی سه مرحله انجام شد و ساعت به دیدار رهبر نزدیک تر می گشت.

بلاخره مردم به داخل حسینیه راه یافتند و با شربت و کیک نیز پذیرایی شدند.
از گوشه و کنار حسینیه شعارهای زیبایی چون ، ای رهبر آزاده آماده ایم ، آماده ، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، خامنه ای خمینی دیگر است و....به گوش می رسید.
ثانیه به ثانیه به تعداد افراد حاضر در حسینیه افزوده می شد و همه جمعیت متمرکز به روی یک نقطه که رهبر کی وارد خواهد شد.
حال و هوای عجیبی داشت اشک شوق در چشمان یکایک سرازیر شده بود
طراوت خاصی در فضا پر شده بود و آرامش عجیبی در حسینیه برقرار بود




قاری قرآن شروع به تلاوت چند آیه از قرآن کریم نمود و بعد از آن آقا وارد صحن شد و با لبخند همیشگی که بر لب داشت دستش را به نشانه سلام بالا برد و اجازه نشستن را به یکایک افراد داد و پس از آن به جایگاه نشستند و ایراد سخن نمودند . در بین سخنرانی های دلنشینشان صدای تکبیر سکوت را در هم می شکست .

بعد از پایان سخنرانی آقا دعایی برای همه امت مسلمان نمود و با مردم حاضر در حسینیه خداحافظی و صحنه را ترک کردند .و مردم نیز هریک با کوله باری از به شهر و دیار خود بازگشتند.


انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۷:۴۱

30 Dec 2019