۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۳۸۳۳۶
امام جمعه شلمزار:

دهه فجر فرصت معرفي انقلاب به جوانان است

امام جمعه شلمزار در خطبه های نماز جمعه شلمزار از مردم و مسئولان خواست از ایام الله دهه فجر برای معرفی انقلاب و دستآوردهایش به نسل های جوان بهره برداری کنند.
دهه فجر فرصت معرفي انقلاب به جوانان است
به گزارش جهانبین به نقل از  کياربيدار حجت الاسلام زماني در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري بر ساده زيستي مسئولان و دست اندر کاران امور گفت: لازم است مسئولان مانند مردم زندگي کنند تا از درد و رنج آنان آگاه باشند و بتوانند در رفع مشکلات مردم بهتر عمل کنند.

امام جمعه شلمزار در ادامه بر لزوم با شکوه برگزار شدن مراسمات ويژه بزرگداشت ايام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: ايام الله دهه فجر فرصت مناسبي براي تبيين و انتقال فرهنگ انقلاب و انقلابي گري به نسل جديد است.

وي افزود: بايد از فرصت پيش آمده در جهت تبيين دستآوردها و اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بهره برداري کرد و نسل چهارم انقلاب بايد بدانند انقلاب اسلامي ايران که در حال فراگيزر شدن و جهاني شدن است ثمره چه جانفشاني ها و تلاش هايي است.

حجت الاسلام زماني گفت: انقلاب اسلامي به بلوغ خود رسيده است و در طول سال هايي که از عمر انقلاب گذشته است همواره شاهد دشمني هاي بسياري بوده، هستيم و خواهيم بود. دشمنان اسلام از شرق تا غرب در حال توطئه و جنايت عليه اسلام و مسلمانان است در حالي که نهادهاي بين المللي با سکوت خود به جري شدن جنايتکاران کمک مي کنند اما مسلمانان بايد با تکيه بر داشته ها و توانمندي هاي خود و با عزم راسخ در برابر ياوه گويي ها و زياده خواهي هاي شرق و غرب بايستند.

انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۶:۵۹

27 Dec 2019