۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۰۳۰۶
از سوی بانک تجارت:

پرداخت بیش از ۲ هزار فقره وام ازدواج به جوانان چهارمحال و بختیاری

مدیر شعب بانک تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: از سال ۹۶ تا کنون نیز ۲۵۷۰ فقره وام ازدواج به متقاضیان پراخت شده است.
پرداخت بیش از ۲ هزار فقره وام ازدواج به جوانان چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حسن فرجی زنجانی مدیر شعب بانک تجارت استان چهارمحال و بختیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال جاری ۲۴۲۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۸۹۹ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اعتمادسازی از طریق رفتار صادقانه، تکریم مشتری و مذاکره با مشتریان بر اساس نیاز آن‌ها از استراتژی بانک تجارت به منظور جذب مشتری دانست.

فرجی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی به بنگاه‌های کوچک و متوسط در قالب طرح اقتصاد مقاومتی از سال گذشته تا کنون ۶ میلیارد ریال در قالب ۳۱ طرح بوده است بیان داشت: در سال جاری ۸۷ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۲۰ طرح به بنگاه‌های کوچک و متوسط استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۵ پرونده برای اعطای تسهیلات از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای پرداخت تسهیلات به بانک تجارت ارجاع داده شد عنوان کرد: از این تعداد پرونده ۱۱ پرونده موفق به دریافت تسهیلات، سه پرونده در دست بررسی و یک پرونده عودت داده شد.

فرجی به ضرورت کالای ایرانی نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۵۱۵ نفر با مبلغ ۵۸۰ میلیارد ریال در بخش صنعت، معدت و تجارت، کشاورزی و خدمات بازرگانی تسهیلات دریافت کرده‌اند.

مدیر شعب بانک تجارت استان با اشاره به اعطای ۵۵۴ فقره وام ازدواج و خرید جهیزیه با مبلغ ۹۰ میلیارد ریال در سال جاری، گفت: از سال ۹۶ تا کنون نیز ۲۵۷۰ فقره وام ازدواج به متقاضیان پراخت شده است.

وی از اجرای طرح «کارآمد» و «افرا» به منظور پرداخت تسهیلات کم‌بهره به مشتریان بانک تجارت خبر داد و تصریح کرد: در قالب این طرح به مشتریان و کسبه بر اساس معدل حساب تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلاتبا نرخ ۴ درصد پرداخت می‌شود.

فرجی در ادامه گفت: امسال بیش از ۱۶۰ نفر به میزان ۳۶ میلیارد ریال در بحث احداث مسکن روستایی تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته و امسال ۳۰۰ فقره پرونده با ۴۴۰ میلیارد ریال تقسیط و تعیین تکلیف شد.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۵:۴۸

27 Dec 2019