۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۲۵۴۶۶
تحولات فلسطین؛

یورش دوباره به مسجدالاقصی/ بازداشت ۲۷ فلسطینی

حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، بازداشت ۲۷ شهروند فلسطینی، زخمی شدن یک نوجوان به ضرب گلوله و حمله نظامیان صهیونیست به خبرنگاران از تحولات اخیر فلسطین است.
یورش دوباره به مسجدالاقصی/ بازداشت ۲۷ فلسطینی
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از فلسطین‌الیوم، شهرک نشینان صهیونیست صبح امروز از سمت «باب المغاربه» به مسجدالاقصی یورش بردند.

هنوز از جزئیات این حمله خبری منتشر نشده است.

از سوی دیگر، منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست شب گذشته و صبح امروز، با حمله به شهرهای مختلف کرانه باختری، ۲۷ شهروند فلسطینی را بازداشت کرده‌اند.

براساس این گزارش، نظامیان اشغال‌گر قدس، طی عملیات یورش به خانه‌های فلسطینیان و بازرسی خانه به خانه آن‌ها در کرانه باختری، ۲۷ نفر از آن‌ها را بازداشت کرده‌اند و آن‌ها را به مکان‌های نامعلومی منتقل کرده‌اند.

از سوی دیگر، خبرگزاری سما فلسطین گزارش داد بر اساس نظرسنجی‌ای که شبکه ۲ رژیم صهیونیستی انجام داده است، ۷۵ درصد شرکت‌کنندگان در آن با کشتن عاملان عملیات شهادت‌طلبانه در محل وقوع موافقت کرده‌اند.

نظامیان صهیونیست همچنین صبح امروز یک نوجوان فلسطینی را در شهرک صهیونیستی «معالیه أدومیم» پس از شلیک به وی، بازداشت کردند.

از سوی دیگر، اتحادیه رادیو و تلویزیون فلسطین اعلام کرد که بیش از ۹۰ مورد حمله به روزنامه‌نگاران و خبرنگاران از سوی رژیم صهیونیستی گزارش شده است و رژیم صهیونیستی در برخی موارد اقدام به تحریک برای کشتن این افراد کرده و از آن ها به عنوان سپر انسانی استفاده کرده است.

گفتنی است از آغاز انتفاضه سوم فلسطینیان در اعتراض به حملات و هتک‌حرمت‌های نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی، اوضاع امنیتی سرزمین‌های اشغالی وخیم بوده و شمار زیادی از دو طرف کشته و زخمی شده‌اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۳:۳۲

26 Jan 2020