۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۲۷۴۴۶
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری:

نامزدها در انتخابات تنها داشته‌های خود را بیان کنند/ تخریب سایر کاندیداها ممنوع

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: کاندیداها باید در نظر داشته باشند که در انتخابات تنها داشته‌های خود را بیان کنند و نباید اقدام به تخریب بقیه کاندیداها کنند و علیه کسی سخن گویند.
نامزدها در انتخابات تنها داشته‌های خود را بیان کنند/ تخریب سایر کاندیداها ممنوع
به گزارش جهانبین نیوز سید عبدالله موسوی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همه به این امر واقف هستند که مجلس در راس همه امور قرار دارد.

وی بیان داشت: قانون مبنای همه کارها است و باید در همه امور خدا را شاهد و ناظر اعمال‌مان بدانیم و این موضوع که مسئولان باید در انتخابات ضمن حفظ حرمت خود حرمت کاندیداها را هم حفظ کنند مسئله مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری به ضرورت رعایت موازین شرعی و قانونی برای هرکسی در جامعه اشاره و افزود: همه کاندیداها و طرفداران آنها باید قانون را مبنای کار خود قرار دهند و به این ترتیب هم رضای خدا و هم توفیق نظام را بدنبال خواهد داشت.

موسوی یادآور شد: کاندیداها باید در نظر داشته باشند که در انتخابات تنها داشته‌های خود را بیان کنند و نباید اقدام به تخریب بقیه کاندیداها کنند و علیه کسی سخن گویند چون اگر دروغ باشد تهمت و افترا بوده و اگر درست باشد خلاف شرع و دین است.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مردم، مسئولان و کاندیداها باید طوری رفتار کنند که بهانه‌ای دست دشمن ندهند و کاندیداها نباید مردم را تنها برای رای بخواهند چون مردم ولی‌نعمتان حکومت هستند و و باید با ان‌ها به گونه‌ای رفتار شود که شایسته آن هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه اگر کاندیدی در انتخابات رای آورد به این معنا نیست که نسبت به دیگران برتری دارد بلکه نشانه آن است که مردم به آن اعتماد دارند و افرادی که در انتخابات رای می‌آورند پیروز نیستند همانطور که آن‌هایی که رای نیاوردند شکست خورده نیستند.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برگزارکنندگان و کاندیداها نباید قانون‌شکنی کنند چون در این صورت این انتظار که مردم قانو‌ن‌مدار باشند انتظار زیادی است.

وی دقت مسئولین در بیان و کلام‌شان را بسیار مهم دانست و ادامه داد: مسئولان باید مسائلی که به حق مردم باز می‌گردد توجه کنند و در این راستا دقت کنند، به مسائلی مثل آب، مناطق مرزی، اجرا یا عدم اجرای طرح‌های دولتی قبل و الان و... دامن نزنند چون این‌گونه مسائل از وظایف ما است.

موسوی گفت: اعتراض به اجرا، نظارت و... در انتخابات‌ باید در چارچوب قانون صورت بگیرد و در بحث اقدامات پیشگیرانه شورای تامین، نیروهای نظامی و... بسیار محکم و استوار هستند.

این مسئول یادآور شد: با اقدامات خلاف قانون در انتخابات طبق مجازات تعیین شده برخورد می‌شود و لازم است در این زمینه از مسائل قومی و قبیله‌ای دوری کنیم و از تحریک طوایف خودداری کنیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۲:۵۸

27 Dec 2019