۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۳۰۴۰۶

يدالله جهانبازي داور بين‌المللي چهارمحال و بختیاری رباط صليبي پاره کرد

يدالله جهانبازي که قبل از شروع فصل در تست‌هاي آمادگي جسماني داوران رد شده بود، ديروز بار ديگر تست داد تا بتواند به مسابقات فوتبال برگردد اما اسير يک حادثه عجيب شد و رباط صلیبی پاره کرد.
يدالله جهانبازي داور بين‌المللي چهارمحال و بختیاری رباط صليبي پاره کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، يدالله جهانبازي که قبل از شروع فصل در تست‌هاي آمادگي جسماني داوران رد شده بود، ديروز بار ديگر تست داد تا بتواند به مسابقات فوتبال برگردد اما اسير يک حادثه عجيب شد.

يدالله جهانبازي در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، درباره اينکه بار ديگر در تست‌هاي آمادگي جسماني داوران رد شده است، اظهار داشت: روز گذشته در آيتم دوي 40 متر رباط صليبي پاره کردم و نتوانستم در تست‌ها شرکت کنم، از قبل با مصدوميت روبه‌رو بودم و احساس درد داشتم و با فيزيوتراپي و رفتن به استخر آن را مداوا کرده بودم، اما در تست‌هاي آمادگي جسماني بار ديگر احساس درد کردم و مجبور شدم اسپري بزنم.
 
وي افزود: پيش از شرکت در تست‌ها، تمرينات زيادي انجام داده و وزنم را کم کرده بودم، اما درد بار ديگر به سراغم آمد و پزشک اعلام کرد رباط پايم پاره شده است، ظاهرا قسمت نيست در تست‌ها موفق شوم.
 
وي بيان داشت: در حال حاضر 43 ساله هستم و هنوز تصميمي درباره آينده نگرفته‌ام.

داور کشورمان خاطرنشان کرد: با اين شرايط حداقل 4،5 ماه دور از ميادين باشم.

 جهانبازي در آيتم دوي 40 متر، رباط صليبي پاره کرد و نتوانست در ساير تست ها شرکت کند.
 
 براين اساس جهانبازي بايد پاي مصدومش را به تيغ جراحان بسپارد و مشخص نيست بتواند به فوتبال برگردد يا خير.

يدالله جهانبازي از داوران مطرح کشور از استان چهارمحال و بختياري است که کميته داوران همواره قضاوت بازي‌هاي حساس را برعهده اين داور مي‌گذاشت.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۶:۴۱

29 Dec 2019