۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۳۳۴۷۶
رئيس سازمان صنعت؛ معدن و تجارت استان

واحدهاي نيمه تعطيل شهرک صنعتي جونقان دوباره به واحد صنعت باز مي گرددند

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: سال آينده برنامه ويژه اي براي تجهيز و نوسازي معادن و صنايع موجود در شهرستان داريم و تلاش خواهيم کردکه بخش عمده اي از واحدهاي نيمه تعطيل شهرک صنعتي جونقان را دوباره به واحد صنعت باز گردانيم.
واحدهاي نيمه تعطيل شهرک صنعتي جونقان دوباره به واحد صنعت باز مي گرددند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد نعيم امامي در جلسه توديع و معارفه رئيس صنعت و معدن شهرستان فارسان گفت: در شهرستان فارسان در سه حوزه صنعت، معدن و تجارت برنامه هاي گسترده اي خواهيم داشت ازجمله  می توان به نظارت بر بازار شب عيد و فروشگاه هاي که فروش ويژه شب عيد اشاره کرد.

وي افزود: در عيد 1396 نزديک به 60 واحد صنفي تخفيف ويژه دارند که کالاهاي خود را تحت نظارت  بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در اختيار مشتريان قرار مي دهند، اين فروشگاه ها اجناس خود را با تخفيف ويژه 20 الي 50 درصدي به مشتريان عرضه مي کنند.

تخلفات در عرض يک ساعت پي گيري خواهد شد

وي خاطرنشان کرد: طرح ويژه نظارتي را خواهيم داشت و سامانه بازرسي 124 که جهت تماس همشهريان برقرا است و پاسخگوی همشهريان است و گزاش تخلفات در عرض يک ساعت پيگيري خواهد شد.

وي تصريح کرد: با کمک هايي که در حوزه اقتصاد مقاومتي صورت خواهد گرفت بيش از 10 ميليارد  تومان مصوبه تسهيلات داشته ايم و اميدواريم که تا پايان سال بتوانيم اين بودجه را تامين کنيم ضمن اينکه در سال آينده برنامه ويژه اي براي تجهيز و نوسازي هم معادن و هم صنايع موجود در شهرستان داريم  و به اميد خدا تلاش خواهيم کرد که بخش عمده اي از واحدهاي نيمه تعطيل  شهرک صنعتي جونقان  را دوباره  به واحد صنعت باز گردانيم.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۲:۳۸

25 Jan 2020