۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۳۳۰۹۸
همزمان با ايام مبارک دهه فجر

اعزام تيم پزشکي به منطقه چغاخور/ کارگاه توليد قارچ در گندمان افتتاح شد

فرمانده سپاه شهرستان بروجن از افتتاح کارگاه توليد قارچ در بخش گندمان، تحويل دوباب منزل مسکوني، اعزام تيم پزشکي و اردوي جهادي خواهران به روستاهاي بخش چغاخور در ايام مبارک دهه فجر خبر داد.
اعزام تيم پزشکي به منطقه چغاخور/ کارگاه توليد قارچ در گندمان افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در گفت و گو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: همزمان با ايام مبارک دهه فجر در راستاي خدمات رساني به مناطق محروم يک تيم پزشکي متشکل از پزشک عمومي، دندانپزشک، تزريقات و پانسمان به روستاي دستگرد چغاخور اعزام شد.

اعزام اردوي جهادي خواهران به روستاهاي بخش چغاخور

وي همچنين از اعزام اردوي جهادي يک روزه خواهران به منطقه چغاخور خبر داد و گفت: جهادگران در روستاهاي بخش چغاخور در عرصه هاي ورزشي و فرهنگي به فعاليت مي پردازند.

کيهاني با بيان اين که اردوهاي جهادي علاوه‌ بر محروميت‌زدايي، خودسازي جوانان را به‌ دنبال دارد، بیان داشت: مي‌توان از اين فرصت براي محروميت‌زدايي و خودسازي جوانان امروز جامعه در مقابل تمامي هجمه‌هاي دشمنان استفاده کرد.

فرمانده سپاه بروجن ضمن بيان اينکه با روحيه بسيجي و کار جهادي مي‌توان با کمترين امکانات بيشترين خدمت را به مردم ارائه داد، گفت: محروميت‌زدايي، ايجاد روحيه کار و تلاش جهادي در بين جوانان از اهداف اصلي اردوهاي جهادي است.

کيهاني بهترين راه مبارزه با جنگ نرم دشمن را خدمت‌رساني به مردم و محرومين دانست و ادامه داد: جوانان با خدمت به مردم و کسب تجربه در ساخت آينده خود، کشور و جامعه سهيم خواهند شد.

کارگاه توليد قارچ در گندمان افتتاح شد

فرمانده سپاه بروجن همچنين از افتتاح کارگاه توليد قارچ در بخش گندمان با ظرفيت توليد ۳۰ تن در سال خبر داد و تاکید کرد: ۳۰۰ ميليون ريال تسهيلات اقتصادمقاومتي براي افتتاح اين کارگاه هزينه شده است.

کيهاني اضافه کرد: کارگاه توليد قارچ گندمان زمينه اشتغال سه نفر به صورت مستقيم و ۱۵ نفر را به صورت غيرمستقيم را فراهم کرده است.

وي در ادامه به برگزاري کلاس روشنگري اقتصاد مقاومتي با حضور ۶۰ نفر در بخش چغاخور اشاره کرد و بیان داشت: در راستاي پيشگيري از اعتياد يک دوره کلاس مشاوره با شرکت ۷۰ نفر از مردم همين منطقه برگزار شد.

تحويل دوباب منزل مسکوني در روستاهاي کردشامي و امام قيس

فرمانده سپاه بروجن خاطرنشان کرد: دو باب منزل مسکوني در روستاهاي کردشامي و امام قيس که به همت گروه هاي جهادي ساخته شده بود امروز با حضور مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان و جمعي ديگر از مسئولين تحويل مددجويان شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۶:۰۰

1 Jan 2020