۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۲۷۱۵۸
نسخه چاپي ارسال به دوستان http://fna.ir/SXX28T کپی آدرس مورد نظر کپی شد دستگیرم کردند، اما چون دیدند دونده‌ام، آزادم کردند

کفاشیان: اشتباهاتی در زمان مدیریت داشته‌ایم که باید رسیدگی شود/ من هم متخلف باشم باید برخورد شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در زمان مدیریت من کارها بدون اشکال انجام نشده و اشتباهاتی هم وجود داشته که باید بررسی شود.
کفاشیان: اشتباهاتی در زمان مدیریت داشته‌ایم که باید رسیدگی شود/ من هم متخلف باشم باید برخورد شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از فارس، علی کفاشیان در مراسم گرامیداشت یاد شهدای ورزشگاه اظهار داشت: من در زمان انقلاب دانشجو بودم و چون دونده بودم، زمانی که نیروها به داخل دانشگاه می‌آمدند، من به قدری سریع می‌دویدم خود را به گروه‌های دیگر می‌رساندم تا فرار کنم. یکبار نزدیک بود تا دستگیر شوم. به خاطر حکومت نظامی من شب‌ها می‌دویدم که در یکی از همین شبها هم دستگیر شدند اما تا دیدند من دونده هستم، مرا رها کردند تا پی زندگی‌ام بروم.

وی در مورد مسائلی که کشور عربستان به وجود آورده، تأکید کرد: هنوز رأی‌ای در این مورد صادر نشده است، این مسائل به خاطر مشکلات سیاسی است، وگرنه خود رئیس فدراسیون عربستان مشکلی ندارد، به هر حال قرار شده که گر عربستان راضی نشود، در کشور ثالث بازی‌هایمان برگزار شود که البته به همین راحتی نمی‌گذاریم این اتفاق بیفتد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود در صورت نهایی شدن این موضوع، نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا کنار خواهند رفت، تأکید کرد: چنین مسئله‌ای اصلاً صحت ندارد و تکذیب می‌کنم، چرا که در آن صورت، محرومیت برای باشگاه‌های‌مان به دنبال خواهد داشت.

کفاشیان در مورد فساد در فوتبال و پرونده‌ای که مجلس به آن رسیدگی می‌کند، گفت: به هر حال این موضوعی که در مجلس قرائت شده و باید ببینیم که دستگاه قضایی چه تصمیمی می‌گیرد. خیلی از بندها مربوط به گذشته است که در آن زمان اتفاق افتاده است. در زمان مدیریت من هم کارها بدون اشکال انجام نشده است. اشتباهاتی داشتیم که باید آنها بررسی شود. اگر خود من هم تخلفی داشته باشم باید برخورد شود، اما تمام سعی من بر این بود که کار را به خوبی و بدون مشکل انجام دهیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۰:۴۰

21 Feb 2020