۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۲۲۱۰۸
رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ:

همه ۳۶۵ روز سال روز کارگر است

چراغپور گفت: همه ۳۶۵ روز سال روز کارگر است و بايستي اهتمام ويژه جهت حل مشکلات اين قشر خدوم داشت.
همه ۳۶۵ روز سال روز کارگر است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: پيامبر (ص) مي فرمايند، ظلم در پرداخت مزد كارگر، از گناهان بزرگ است.

چراغپور بيان داشت: در رساي مردان و زنان زحمتکش اين ديار که روزگار بر آنان سخت مي گيرد،  هر چه تلاش و کوشش کنيم نميتوان ذره اي از زحمات اين قشر ايثارگر را جبران کرد.

وي گفت: در حال حاضر حدود ۴۵ درصد کارگران شهرستان کوهرنگ در بخش کشاورزي، حدود ۴۰ درصد در بخش صنعت و مابقي در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند.

فرج الله چراغپور از زحمات بي شائبه کليه کارگران شهرستان تشکر کرد و افزود: کارگران تونل سوم کوهرنگ شرايط بسيار سختي را تحمل مي کنند.

رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ در ادامه تاکيد کرد: همه ۳۶۵ روز سال روز کارگر است و بايستي اهتمام ويژه جهت حل مشکلات اين قشر خدوم داشت.

چراغپور، افزايش 17 درصدي حقوق و مزايا در سال 1394، در نظر گرفتن سبدهاي کالاي متنوع براي سال 94، اهتمام جهت برقراري بيمه براي کارگران روزمزد و فصليِ بخش مسکن از جمله اقداماتي است که جهت توجه بيشتر به اين قشر زحمتکش بايد پرداخت شود.

اجراي طرح مشاغل خانگي و حمايت مالي دولت از ديگر اقداماتي بود که چراغپور خواهان پرداخت به کارگران شد و افزود: عملا در اين طرح هر خانه تبديل به يک بنگاه اقتصادي مي شود و دولت با ارائه تسهيلات به متقاضيان آنها را حمايت و شرايط براي اشتغال زنان و جوانان فراهم و هزينه هايي مانند ساخت، رهن و اجاره کارگاه حذف مي شود.

فرج الله چراغپور در ادامه بيان داشت: با توجه به آمايش سرزميني و پتانسيلهاي هر منطقه افراد اقدام به توليد يا تبديل کالا و خدمات مي نمايند.

چراغپور افزود: با تصويب سياست های اصل ۴۴ قانون اساسی و سهم ۲۵ درصدی تعاون در اقتصاد کشور تا سال ۱۴۰۴ عملا يک شرايط بسيار ويژه اي براي حمايت دولت از طرح هاي تعاوني صورت مي گیرد، از آن جمله به طرح تعاوني هاي توسعه روستايي، تعاوني هاي دهياري ها و تعاوني هاي عمران شهرستاني مي توان اشاره کرد.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۳:۳۱

30 Dec 2019