۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۳۱۵۶۸
رئيس اداره ارشاد اسلامي اردل خبرداد:

راه اندازي "ديوار دانايي،يارمهربان" براي اولين بار در اردل

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل از راه اندازي "ديوار دانايي،يارمهربان" براي اولين بار در هفته گراميداشت کتاب و کتابخواني در اين شهرستان خبرداد.
راه اندازي "ديوار دانايي،يارمهربان" براي اولين بار در اردل
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در جلسه هفته کتاب و روستاها و عشاير دوستدار کتاب که با حضور مسئولين فرهنگي در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزارشد گفت بيش از ۲۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته گراميداشت کتاب در اين شهرستان برگزار مي‌شود.

همتي اظهار کرد:هفته کتاب فرصت مناسبي است تا کودکان و نوجوانان را به سمت کتاب و کتابخواني هدايت و اهميت مطالعه و سوادخواندن را به خانواده‌ها و جامعه يادآوري کنيم.

همتي با بيان اينکه مهمترين برنامه شاخص در هفته کتاب در شهرستان اردل راه اندازي "ديوار دانايي،يارمهربان" مي باشد افزود: اهدا کتاب به انجمنها و کتابخانه هاي عمومي و کتابخانه هاي کانون هاي مساجد در شهرستان ٬ زدن زنگ مطالعه در مدارس شهرستان با همکاري نهاد کتابخانه ها و اموزش و پرورش ٬برنامه ريزي در جهت نذر کتاب توسط عموم مردم به مراکز فرهنگي ٬ فضا سازي محيطي توسط شهرداريها و دهياريها ٬ تجليل از نويسندگان ودهها برنامه هاي فرهنگي از ديگر برنامه هاي اين شهرستان در هفته کتاب مي باشد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۳:۴۳

25 Jan 2020