۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۲۵۹۹۸
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دولت باید اقتصاد مقاومتی را فرماندهی کند/ نگذاریم اقتصاد مقاومتی در حد شعار باقی بماند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و اینکه دولت باید اقتصاد مقاومتی را فرماندهی کند اضافه کرد: با شعار کار درست نمی‌شود و باید با عمل وارد این عرصه شویم.
دولت باید اقتصاد مقاومتی را فرماندهی کند/ نگذاریم اقتصاد مقاومتی در حد شعار باقی بماند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: نماز، روزه، جهاد، موضع سیاسی، نگرش، انتخاب و جهت‌گیری اگر با ولایت باشد آن‌گاه زندگی مومن با حق است.

وی با بیان اینکه همه دولت‌مردان در همه دوران‌ها باید تعامل براساس عدل، صداقت و عمل به وعده را سرلوحه زندگی خودشان قرار دهند ادامه داد: زندگی ائمه اطهار را خوب بشناسیم، خوب تحلیل کنیم و منافع و خواسته‌های خودمان را در آن دخیل نکنیم.

نکونام تاکید کرد: برخی آمدن امام رضا (ع) به مشهد را دلیلی بر این می‌دانند که اسلام دین منطق و گفت‌وگو است اما باید بدانیم امام رضا (ع) با پای خود به خراسان نیامد و به جبر مامون وارد خراسان شد.

نماینده ولی‌فقیه گفت: نباید کارهایی که خودمان می‌خواهیم انجام دهیم و به نفع ما است به ائمه اطهار نسبت دهیم و شان آن‌ها را پایین بیاوریم.

وی با اشاره به ۲۶ آذر روز حمل و نقل افزود: باید به کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند خسته‌نباشید گفت و این روز را به آن‌ها تبریک می‌گوییم.

امام جمعه شهرکرد به هفته پژوهش اشاره و بیان داشت: پژوهش در جامعه بسیار مهم است و شرایط امروز اقتضا می‌کند که پژوهش مبنای کارمان باشد و باید به توسعه علم و فناوری در سایه پژوهش توجه جدی شود.

نکونام عملکرد استان در حوزه پژوهش را خوب عنوان و خاطرنشان کرد: آنچه صورت گرفته با آنچه باید بشود فاصله زیادی دارد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و اینکه دولت باید اقتصاد مقاومتی را فرماندهی کند اضافه کرد: با شعار کار درست نمی‌شود و باید با عمل وارد این عرصه شویم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه ما نمی‌توانیم به بیگانان متکی باشیم افزود: اتکای به افرادی که به اشکال مختلف بهانه‌جویی می‌کنند و به دنبال پیدا کردن راه فرار هستند کار صحیحی نیست.

نکونام با بیان اینکه در آستانه انتخابات هستیم گفت: روز به روز به آزمون دیگری نزدیک می‌شویم.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: یک نکته مشترک بین انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری وجود دارد و آن اینکه بکوشیم نمایندگانی را انتخاب کنیم که به وظایف‌شان کاملا آگاه باشند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: وظیفه هیچ‌کدام از این دو مجلس، اجرایی نیست که البته مجلس شورای اسلامی حق نظارت دارد.

وی با بین اینکه اگر وظایف نمایندگان را خوب بدانیم در انتخاب‌های‌مان تاثیر می‌گذارد ادامه داد: باید مجالسی شکل دهیم که برای نظام چالش‌برانگیز نباشد بویژه برای مجلس خبرگان رهبری.

نکونام ایجاد چالش در مجلس شورای اسلامی را با وساطت رهبری قابل حل عنوان و خاطرنشان کرد: اما اگر در مجلس خبرگان چالشی ایجاد شود به ستون اصلی نظام و انقلاب آسیب می‌رسد.

وی دقت در انتخاب خبرگان رهبری را بسیار مهم دانست و بیان داشت: باید تلاش کنیم افرادی صادق با ولایت انتخاب کنیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۳:۴۶

30 Dec 2019