۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۳۱۷۴۸
در چهارمحال و بختیاری

برگزاری ۸۶۶ عنوان برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در هفته بسیج 675 برنامه محوری نواحی و 191 برنامه محوری رده‌های اقشاری برگزار می‌شود گفت: درمجموع سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) 866 عنوان برنامه در این هفته برگزار خواهد کرد.
برگزاری ۸۶۶ عنوان برنامه در هفته بسیج
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در نشست خبری به مناسب هفته بسیج اظهار کرد: در تاریخ پنجم آذرماه ۱۳۵۸ در کمتر از یک ماه از تسخیر لانه جاسوسی امام خمینی (ره) پیام تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند.

وی تصریح کرد: بسیج یک ارگان مردمی است که مانند آن نه در کشور و نه در دنیا وجود ندارد و با تشکیل این نهاد فرصت خدمت‌رسانی به مردم دوچندان شد.

وی با بیان اینکه شروع هفته بسیج با عنوان "تا انقلاب مهدی نهضت ادامه" دارد شروع می‌شود خاطرنشان کرد: شعار محوری این هفته "بسیج، انقلابی و خدمتگزار" است.

سردار محمدسلیمانی با اشاره به اهداف برگزاری هفته بسیج ادامه داد: تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت روحیه انقلابی و خدمتگزاری، نمایش اقتدار و آمادگی همه‌جانبه بسیج، نقش‌آفرینی تشکل‌های خودجوش انقلابی مؤمن و معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیج به مردم و کاهش مشکلات اجتماعی ازجمله اهداف هفته بسیج است که باید برای تحقق آن‌ها تلاش کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در هفته بسیج ۶۷۵ برنامه محوری نواحی و 191 برنامه محوری رده‌های اقشاری برگزار می‌شود افزود: درمجموع سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) ۸۶۶ عنوان برنامه در این هفته برگزار خواهد کرد.

سردار محمدسلیمانی با اشاره به برنامه‌های زیرساختی سپاه در هفته بسیج یادآور شد: افتتاح ۷۰ پایگاه مقاومت در سطح نواحی، افتتاح سالن ۹ دی در کوهرنگ، افتتاح سالن صالحین در فیل آباد فارسان، افتتاح حوزه دشتک در ناحیه اردل، تکمیل فضای اداری در ۴۰ سالن صالحین در نواحی و تکمیل فضای اداری ۶ سالن ۹ دی (در اردل، شهرکرد، لردگان، بروجن، فارسان و...) ازجمله برنامه‌های زیرساختی در این هفته هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری برنامه‌های علمی و بصیرتی سپاه را از دیگر محورها در هفته بسیج عنوان و اضافه کرد: برگزاری کارگاه مادران پرچم‌داران جنگ نرم، همایش نقش علوم پایه در تحقق اقتصاد مقاومتی، نشست تبیین گفتمان انقلاب، نشست سیاسی روشنگری و جشنواره جهادگران علم و فناوری در سراسر استان نمونه‌هایی از برنامه‌های علمی و بصیرتی که در هفته بسیج برگزار می‌شوند هستند.

وی تجلیل از شهدای مدافع حرم، برگزاری همایش جاماندگان اربعین حسینی، برگزاری همایش بسیج پژواک ندای حضرت زینب، برگزاری همایش‌های فرهنگی در سراسر نواحی، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی همایش طلایه‌داران، اعزام تیم‌های بهداشتی درمانی به مناطق محروم و... را ازجمله برنامه‌های فرهنگی سپاه در هفته بسیج عنوان و اضافه کرد: به دلیل تقارن هفته بسیج با ایام سوگواری صفر در این هفته ویژه‌برنامه‌هایی متناسب با این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۹:۳۰

18 Jan 2020