۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۳۲۷۳۸
پیگیری های کلار نتیجه داد

کارگران فولاد چهارمحال و بختياري با نظارت اداره کار قرارداد بستند

رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان بروجن گفت: کارگران شرکت انرژي گستر فولاد چهارمحال و بختياري صبح امروز با نظارت اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعي قرارداد بستند.
کارگران فولاد چهارمحال و بختياري با نظارت اداره کار قرارداد بستند
به گزارش جهانبین نیوز، سيد جليل حسيني در گفت و گو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: کارگران شرکت انرژي گستر زيرمجموعه مجتمع فولاد چهارمحال و بختياري با حضور در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعي بروجن با شرکت فولاد پايه که کار خود را در فولاد آغاز کرده قرارداد بستند.

حسيني با بيان اينکه شرکت انرژي گستر پروژه خود را به اتمام رسانده است، افزود: کارگران انرژي گستر در شرکت "فولاد پايه" مستقر در مجمتع فولاد چهارمحال و بختياري مشغول به کار مي شوند.

با جابجایی پیمانکار داخلی شرکت امکان بکارگیری مجدد کارگران فراهم شد

فرماندار بروجن هم روز گذشته در همين خصوص، اظهار داشت: بدنبال لغو قرارداد ۳۵ نفر از کارگران يک شرکت زيرمجموعه مجتمع فولاد چهارمحال و بختياري، با تمهيدات انديشيده شده و جا به جايي پيمانکار داخلي شرکت امکان بکارگيري مجدد اين کارگران تا پايان هفته جاري ممکن شد.

سيدسيف ا... فياضي گفته بود: با قول مساعد مسئولان اين صنعت مادر در شهرستان و آغاز فعاليت پيمانکار جديد قرارداد کارگران مورد نظر تمديد و کار با روال گذشته ادامه خواهد يافت.

لازم به ذکر است پايگاه خبري تحليلي کلار به دنبال تجمع اعتراضي ۳۵ نفر از کارگران شرکت انرژي گستر فولاد چهارمحال و بختياري گزارشي در اين زمينه منتشر کرد.

خاطرنشان مي شود کارگران شرکت انرژي گستر فولاد چهارمحال و بختياري که طي چند روز اخير دوبار در اعتراض به تعديل نيرو تجمع کرده بودند در نهايت امروز با حضور در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعي با شرکت فولاد پايه قرارداد بستند.

انتهاي پيام1026ج/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۰:۱۶

6 Jan 2020