۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۳۴۷۱۸
کارشناس مسائل سياسي:

سند 2030 از قراردادهاي زمان قاجار هم پست تر است/کشورهاي اروپايي اين سند را نپذيرفتند

کارشناس مسائل سياسي با اشاره به اين که سند 2030 از قراردادهاي زمان قاجار هم پست تر است، تصريح کرد: ترويج تفکرات ليبرالي در جامعه اسلامي و بزرگ شدن کودکان با تفکرات شهوت پرستي از جمله برنامه هايي است که مطرح شده است.
سند 2030 از قراردادهاي زمان قاجار هم پست تر است/کشورهاي اروپايي اين سند را نپذيرفتند
به گزارش جهانبین نیوز، سيد محمدعلي عدناني در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: دولت در کنار برجام قول امضاء سندهاي ديگري را هم داده بود که يکي از آنها سند ۲۰۳۰ است و در کل دنيا هشت کشور را طبق ملاک ها و معيارهايي ملزم کرده اند تا آن را اجرا کنند.

وي با بيان اين که براي ايران هم طبق آداب و سنن اين کشور مفادي را در نظر گرفتند تا اجرا شود، افزود: در جامعه اسلامي خانواده به عنوان رکن رکين مطرح است که در اين سند خانواده را به سه بخش زن با مرد، مرد با مرد و زن با زن تقسيم کرده اند که خلاف شرع مقدس اسلام است.

ترويج تفکرات ليبرالي و شهوت پرستي بين کودکان

عدناني با اشاره به اين که کارشناسان غربي هميشه عنوان مي کنند تصميم داريم خانواده ايراني را به منجلاب بکشيم، گفت: ترويج تفکرات ليبرالي در جامعه اسلامي و بزرگ شدن کودکان با تفکرات شهوت پرستي از جمله برنامه هايي است که مطرح شده است.

وي با اشاره به محتواي قرارداد ۲۰۳۰ ادامه داد: طبق آنچه که براي ايران مصوب کرده اند بايستي برخي از مطالب کتب درسي و آموزشي مانند جهاد، ايثار و شهادت و مطالب ديني حذف شود که همان سکولاريزم ديني جدايي دين از سياست را به کودکان آموزش مي دهد.

اشعار جهاد و شهادت از کتاب هاي درسي ۹۶ حذف شده است

اين فعال سياسي ادامه داد: متاسفانه دولت اين طرح را مخفيانه و بدون آن که در مجلس مطرح شود و نقاط ضعف و قوت آن مورد بررسي قرار گيرد به اجرا گذاشتند.

عدناني با اشاره به کتمان دولتمردان در خصوص اين که چنين سندي امضاء نشده است، افزود: امضاء و ابلاغ اين سند موجود است و در کتبي که براي سال ۹۶ در مقاطع ابتدايي و راهنمايي به چاپ رسيده مطالب و عکس هاي از آن طرح گنجانده شده و دولت کار خود را شروع کرده است.

وي افزود: حذف درس شهيد حسين فهميده و مطالبي که درباره فرهنگ ايثار و جهاد و شهادت است را دولت در کتاب هاي درسي سال ۹۶ حذف کرده است بدون آن که مجلس و شوراي عالي انقلاب فرهنگي بخواهد در اين زمينه نظر بدهد.

کشورهاي اروپايي ۲۰۳۰ را نپذيرفتند

عدناني ضمن بيان اين که سند ۲۰۳۰ صرفا براي کشورهاي خاورميانه طراحي شده است، تصريح کرد: کشورهاي اروپايي مثل فرانسه که خود را مهد آزادي مي دانند به هيچ وجه زير بار آن نرفتند.

اين کارشناس مسائل سياسي گفت: همه متعجبند چرا کشور ايران که به عنوان يک تفکر انقلابي و مهد تمدن و فرهنگ در دنيا شناخته مي شود اين سند را پذيرفته است.

سند ۲۰۳۰ از قراردادهاي زمان قاجار هم پست تر است

عدناني با اشاره به اين که سند ۲۰۳۰ از قراردادهاي زمان قاجار هم پست تر است، افزود: متاسفانه کشورهاي غربي در اين سند براي ايران نسخه فرهنگي پيچيده اند که اين کشور از تمدن و فرهنگ بويي نبرده و فقر فرهنگي دارد.

وي پذيرفتن اين سند براي ايران را لکه ننگي دانست و گفت: اگر زمان قاجار خاک، نفت و سرمايه هاي اقتصادي ما را غارت کردند باز مردم افتخارشان اين بود که اصالت، فرهنگ و دين خود را حفظ کرده اند اما امروز ايران اسلامي با اقتداري که دارد دولتمردان آن طرحي را درباره تمدن و فرهنگ امضاء کرده اند که تمام زحمات و مجاهدت هاي مردم ايران در طول تاريخ را بر باد دادند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۶:۱۵

27 Dec 2019