۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۲۷۲۴۸
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي فارسان

برگزاري بيش از 400 عنوان برنامه در دهه فجر در شهرستان فارسان

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي فارسان گفت: در ايام الله دهه فجر و سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي بيش از 400 عنوان برنامه فرهنگي، هنري، آموزشي و ورزشي در شهرستان فارسان برگزار مي شود.
برگزاري بيش از 400 عنوان برنامه در دهه فجر در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، حجت الاسلام جهانبخش يوسفي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي فارسان، ضمن تبريک فرا رسيدن سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران گفت: انقلاب ايران ريشه در دين اسلام دارد و امروزه در حال صادر کردن اين انقلاب به ديگر کشورهاي مسلمان هستيم.

یوسفی با بيان اينکه در بهمن ۱۳۵۷ مردم ايران اسلامي به رهبري امام خميني(ره) توانستند ستون نظام شاهنشاهي را بعد از ۲۵۰۰ سال فرو بريزند، افزود: مردم ولايي فارسان نيز همانند مردم ديگر شهرهاي کشور با حضور هميشگي خود در تمامي صحنه‌ها سعي کردند حافظ اين انقلاب باشند.

وي با بيان اينکه مردم فارسان هميشه قدردان خون‌هاي ريخته شده شهداي انقلاب و جنگ تحميلي بوده‌اند، اظهار کرد: امروزه پيشرفت کشور ما به پاس رشادت‌هاي دلاورمردان در زمان انقلاب و جنگ هشت ساله است و اقتدار امروز را مديون آنها هستيم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارسان با تاکيد بر اينکه بايد در ايام‌الله دهه فجر ياد و خاطره اين عزيزان گرامي داشته شود، افزود: دشمن در صدد مأيوس کردن جوانان به انقلاب است و قصد دارد با هجمه‌هاي فرهنگي با استفاده از ابزارهاي جديد ذهن آن‌ها را نسبت به انقلاب بدبين کند بنابر اين وظيفه امروز اين است که نسل جديد را با تاريخچه انقلاب، مصائبي که براي حصول اين دستاورد مهم متحمل شده‌ايم و دستاوردهاي آن آشنا کنيم.

يوسفي با بيان اينکه در دهه فجر امسال بيش از 400 برنامه در شهرستان فارسان اجرا خواهد شد، تصريح کرد: برگزاري جشن انقلاب، برگزاري مسابقات ورزشي، برگزاري نهضت روشنگري، يادواره شهدا، صبحگاه مشترک مدارس، برپايي نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب، برگزاري اردوي زيارتي و برگزاري مسابقات فرهنگي از جمله اين برنامه‌ها است.

انتهای پیام1020ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۲:۵۰

18 Jan 2020