۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۳۵۲۵۸
فرماندار شهرستان اردل:

مجمع خيرين ازدواج هرچه سريع تر در شهرستان اردل راه اندازي شود

فرماندار شهرستان اردل گفت: با توجه به آمارهاي ازداوج و طلاق در شهرستان اردل راه اندازي و تشکيل مجمع خيرين ازدواج در اين شهرستان ضروري است و بايد هرچه سريع تر براي تشکيل آن اقدام شود.
مجمع خيرين ازدواج هرچه سريع تر در شهرستان اردل راه اندازي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان که در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد موضوع جوانان و ازدواج را از مهمترين مسايل برشمرد و ثبت مجمع خيرين ازدواج را در اسرع وقت لازم دانست.



 
نوذري اظهار کرد: باتوجه به آمارهاي ازداوج و طلاق در شهرستان اردل راه اندازي و تشکيل مجمع خيرين ازدواج در اين شهرستان ضروري است و بايد هرچه سريع تر براي تشکيل آن اقدام شود.

وي افزود: راه‌اندازي مجمع خيرين ازدواج در شهرستان با استفاده از افراد توانمند و خير مي‌تواند باعث تسريع و تسهيل در امر ازدواج شود.

حسين زماني معاون محترم فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري نيز در اين جلسه بر اهميت و ضرورت پيگيري مسايل جوانان سخن گفت و از ساخت سمن سرا براي فعاليت جوانان خبر داد.

طهماسب شيرواني سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در پايان در مورد اوقات فراغت و نقش ورزش براي تفريحات سالم افزود: برنامه هاي متنوع و مناسبي براي جوانان و نوجوانان در تابستان طرح‌ريزي شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۳:۰۱

5 Jan 2020