۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۳۶۲۴۸
معاون آموزشي و نوآوري آموزش و پرورش کوهرنگ:

امسال 6500 دانش آموز سر کلاس مي‌روند

معاون آموزشي و نوآوري آموزش و پرورش کوهرنگ گفت: در سال تحصيلي جديد حدود 6500 دانش آموز در کنار 750 معلم در 180 آموزشي سر کلاس مي‌روند.
امسال 6500 دانش آموز سر کلاس مي‌روند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کوهرنگ خبر، صفر موسايي، معاون آموزشي و نوآوري آموزش و پرورش کوهرنگ در حاشيه در شوراي اداري کوهرنگ با اشاره به اينکه بزرگترين رويداد فرهنگي بازگشايي مدارس کشور و استقبال از نوآموزان ورودي و دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي 96-97 است بر ضرورت هماهنگي همه دستگاه‌ها و نهادها و ارگان‌ها خصوصا ارگان‌هاي فرهنگي شهرستان جهت بسترسازي مهر ماندگار تاکيد کرد.

صفر موسايي گفت: در آخرين روز از فصل تابستان، زنگ شکوفه‌ها در مدارس نواخته می‌شود تا دانش آموزان کلاس اولي در کنار معلم و اوليا با محيط مدرسه آشنا شوند.
 
وي با اشاره به اجراي پروژه مهر در آستانه آغاز سال تحصيلي ادامه داد: اجراي اين پروژه در مدارس شهرستان، کمک مي‌کند تا ساماندهي فضاي مدرسه و نيروي انساني به بهترين شکل ممکن انجام شود و اولياء دانش آموز در اولين روز از مدرسه فرزندشان هيچ‌گونه دغدغه‌اي نداشته باشند.
 
موسايي به برگزاري مراسم زنگ مهر در مدارس اشاره کرد و افزود: یکم مهرماه همزمان با سراسر کشور، مراسم زنگ مهر با حضور فرماندار و ساير مسئولين نواخته مي‌شود.
 
وي بيان داشت: سال تحصيلي جديد حدود 6500 دانش‌آموز در کنار 750 معلم در 180 آموزشي سر کلاس مي‌روند.

معاون آموزشي آموزش پرورش کوهرنگ ضمن ارائه کامل فعاليت‌ها شوراي آموزش و پرورش و مديريت آموزش و پرورش در فرايند بازگشايي مدارس تاکيد کرد: در ابتداي سال تحصيلي امسال جشن شکوفه‌ها و مراسم بازگشايي در تمام مدارس شهرستان اجرا می‌شود که انتظار مي‌رود هماهنگي لازم و همکاري کامل صورت گيرد.

وي گفت: برنامه‌هاي نمادين و خاصي در برخي مدارس با حضور مسئولين شهرستان و استان اجرا می‌شود.

صفر موسايي گفت: اميد مي‌رود مهر 96 با فعاليت‌هاي انجام گرفته در کليه سطوح تبدیل به يکي از زيباترين روزه‌ها خاطرانگيز در اذهان دانش‌آموزان شود.

انتهاي پيام1026ج/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۵:۲۴

1 Feb 2020